Het grote vakantietopic 2019

Heb idd gisteren zitten googlen, in Granada 3 horloge zaken, Sevilla 4 mooie zaken. Rolex is op dit moment ff buiten budget maar ik ga me zeker vermaken. Mooie omgeving, lekker eten en drinken en voldoende horloge zaken. Dat wordt een heerlijk weekje.

2 likes

Dat zeker! Ben nu al 4 keer in Granada geweest echt top daar. Sevilla ook erg mooi. Kan niet missen👍

ahhhh, is het weer zo ver :smiley: Altijd lekker topic hoor :sunglasses:

Leuk bandje op die damesco!

1 like

gaaf man! goede bestemming… ik kom in de buurt van de zomer :slight_smile:

die alpinist is enorm gaaf!

1 like

Dank je, een suède band van Ko

1 like

lekkurrr! ga je rondtrekken?

Vorig jaar heeft mijn dochter bij het kamperen het uurwerk van mijn Seiko Kinetic laten sneuvelen met een flinke val. Dit jaar waarschijnlijk dus een simpel horloge mee.

Maar het kan zomaar iets anders worden. Locatie; een nog nader te bepalen camping in Nederland. Onze kinderen zijn niet zo voorzichtig, dus graag nog even een Nederlandse dokter in de buurt :slight_smile:

2 likes

Had ook al een zomerse beater binnengehaald, maar of ie echt de zomer gaat halen, dat betwijfel ik. Mallorca in mei moet nog wel lukken…

4 likes

Yes, Noord naar Zuid!

1 like

Waarom zou die de zomer niet halen?
Vreet toch geen brood? :see_no_evil:

:v:

Mijn vakantie horloge een Quartz van Ramond Weil.

2 likes


Vanaf de 31e verdieping een uitzicht over Bangkok

9 likes

Eind van de maand weekje naar:

image
Zomervakantie naar Toscane en Rome:

Altiid met deze:

7 likes

cool! heb ik ook gedaan :slight_smile: maar bereid reizen nooit voor dus had mijn vliegticket retour op Hanoi, dus is Noord-Zuid_Noord geworden :smiley:

Meivakantie een weekje Spanje naar de familie en dan gaat de 16014 mee:

Van de zomer naar Ibiza en dan gaat hoogswaarachijnlijk de Explorer II mee (ervan uitgaande dat ik hem dan nog heb :smile: )

8 likes

Deze gaat 2 weekjes mee naar de Griekse Zon …

1 like

Zalig. Wij gaan met onze kinderen dus een minimum aan voorbereiding was wel nodig :wink:

1 like

Groeten uit Kopenhagen :sunglasses:

1 like