Het grote vakantietopic 2019

grtjes uit Turkije heren… ik ga offline nu. Heerlijk.

5 likes

Al eerder gemaakt deze week groeten uit Thailand.

8 likes

Deze is op dit moment in de Duitse Eifel, maar mag in juli/augustus mee naar Indonesië.
Moet ik wel de twee tijden even omwisselen. :blush:
We combineren een bezoek aan mijn schoonfamilie in midden-Java met een leuk ander eiland.
Maar welk? Lombok, Gili’s en Bali al eens eerder bezocht…
Tips zijn welkom maar het moet wel te doen zijn met een stel kinderen, waaronder een baby.

4 likes

M’n GMT gaat mee naar Hokkaido, Japan!

10 likes

Dominicaanse republiek (Bayahibe). Heb daar uitstekend kunnen vertoeven. Mijn turtle was verzot op die prachtige blauwe zee (deze foto nam ik in het zwembad overigens).

3 likes


Dominicaanse Republiek (bayahibe)

3 likes

Vakantiedebuut voor de GMT vanaf dinsdag: Ibiza. Ben ik zelf ook voor het eerst dan overigens.

2 likes

Vakantiehorloge net opgehaald, bestemming nog niet bekend!

12 likes

Hey die ken ik :smiley: Prachtig :+1:

2 likes

Dank, is al om een paar polsjes geweest😂

1 like

Wat een ideaal strandje zeg!!

Op naar Oekraïne en Chernobyl.
Wel pas in september, waarschijnlijk gaat deze mee maar zeker weten doe ik het niet… als er teveel stof in komt moet het namelijk achterblijven.

Ik heb de keuze gemaakt om naast de rolexen toch maar een lekker, stoer vakantiehorloge aan te schaffen. Zoals je zegt, rede voor een na!

1 like

Wellicht is Noord-Sulawesi iets voor je (Manado en omgeving). Vermaak ik me uitstekend, ook met kleine kinderen overigens.

1 like

Dank je, nooit aan gedacht.
Ik ga me er eens in verdiepen!

1 like

Met de blackbay op Mallorca.

Bedoeling is om na de vakantie nog actiever naar een submariner te gaan zoeken, dus omstreeks juli hopelijk een nieuwe vakantie foto met een sub rond de pols!

6 likes

Warmer op Ibiza vandaag.

8 likes

Deze twee gaan vrijdag mee richting zuid Frankrijk

16 likes

Costa Rica, nog anderhalve week :call_me_hand:

6 likes

Ibiza it is! Hopelijk score ik voor die tijd nog een Rolex OP. Dan gaat die lekker mee. En anders de Tag :sunny:

2 likes