Het grote 'wat draagt je partner' topic

Deze 32mm Cellini (niet mijn foto)
image

3 likes

Vooropgesteld dat ze helemaal niets om horloges geeft, ben ik toch wel blij met haar -enigszins door mij beĂŻnvloede :wink:- keuze: deze Hamilton Ventura, die ze een jaar of vijf geleden heeft aangeschaft. Een design icon. Heel bijzonder en niet-dertien-in-een-dozijn. Net als mijn vrouw zelf, trouwens. :heart_eyes:
image

9 likes

Ze is gek op lichtgewicht dus moest niet zwaarder worden dan de vorige titanium.

In de U.K. besteld en zonder extra kosten bezorgd. :+1:

3 likes

7 likes

Probeerde mijn vrienden gisteren te vertellen dat er ook een Seamaster 120 is die ik wel voor haar wilde halen. Maar dat werd direct afgeschoten: ‘ik heb al twee horloges, waarom moet ik er dan nog 1’. En toen: ‘heb liever dat je een ring voor me koopt’, maar daar brak het angstzweet me al van uit.

3 likes

Kom op koop gewoon een mooie ring en ga op je knieën :rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Zie dr overige klokkies nonchalant liggen

Heeft elke dag een Apple Watch om

1 like

dit is de collectie van m’n vrouw.

Ze vind het irritant om de automaten op tijd te zetten (lees, dat mag ik doen) dus die nieuwe Cartier Tank Solar lijkt me top voor haar (16 jaar geen gezeur). Zodra die beschikbaar is wil ik haar die cadeau doen.

24 likes

Deze vond ze wel leuk, jaren '60
7.50 € op marktplaats, :+1::wink::rofl::ok_hand::crazy_face:

2 likes

Als ik thuiskom, denk ik weleens dat ik in de Efteling ben beland: zit die heks weer op de bank.
Maar ze is zĂł lief, en ik hoef niet bang te zijn voor concurrentie.

Alleen ga ik er geen horloge aan wagen, dat is ze niet waard.
:shushing_face:

afbeelding

4 likes

Haha dit is mijn sporthorloge!

Zit nu op de bank koffie te hakken als pre-workout haha.

1 like

Mooi :ok_hand: Moet je vrouw niet eens lid worden van HF?

hebben wij soms stiekem dezelfde vriendin

1 like

Je weet 't nooit! :rofl:

1 like

Klopt.

Maar ja, nerd zijn is altijd nog beter dan dat.

De mijne heeft toch iets met goudkleurig. Ik zeg goudkleurig omdat ik haar een Cartier Tank en een Seiko Tank heb laten passen, en ze expliciet de Seiko Tank mooier vond. Dat heeft te maken met de rankere kast.

Ergens stoort mij dit, want het is m’n eer te na, maar goed. Seiko Tank it is. Geen foto van, ze zit op het werk en vind foto’s maken van een pols dikke onzin.

Het is statistisch gezien volkomen normaal om jezelf en je naasten de positie van statistische uitzondering toe te bedichten. :slight_smile:

Waarom heeft ze die horloges dan? Gevalletje coercive control? Want nogmaals, ik probeerde een fatsoenlijk horloge voor m’n vrouw te scoren en het resultaat was drie quartz Seikootjes die ze stukdraagt. En een automaat in de kist die daar eens in het half jaar uit komt.

1 like

Mijn vrouw wilt niet aan een horloge. Het enige sieraad dat zij draagt is haar trouwring. Horloges, armbanden, kettinkjes
 nee, dat draagt ze niet. Ooit komt er een tijd dat ik haar kan verleiden tot het dragen van een horloge. Maar dan moet het een klein, subtiel en lichtgewicht ding zijn. Suggesties?

Maar voornamelijk zit deze om haar pols

3 likes

Mijn tien jaar jongere vrouw draagt ook zo’n Appleding

Maar ze heeft inmiddels (mede door mijn horlogetick) ook al een aardige collectie die allen wel eens gedragen worden. En eventueel als hamer ingezet worden :grin:

Vanwege de overlap met de recent aangeschafte Oris mag de Steinhart 39 evt vertrekken. Is in goed gedragen staat met gebruikerssporen met name op sluiting.

4 likes

Omdat ze de horloges prachtig vindt

1 like

Grappig. Mijn partner heeft één horloge gekocht wat ze prachtig vindt, maar irritant in gebruik, en ze is sindsdien met geen stok richting een automaat of handwinder te slaan. Letterlijk de eerste vraag als ik iets laat zien wat me mooi lijkt: “Is het quartz?”