Mijn tien jaar jongere vriendin draagt uitsluitend zo’n Apple-ding, ondanks haar inmiddels uitgebreide collectie horloges…
Ik snap dat wel… Ik heb ook zo’n Apple ding die ik nog steeds draag tijdens bepaalde activiteiten. Als ik niks met reguliere horloges zou hebben zou ik deze makkelijk 24/7 dragen.
Apple heeft momenteel de beste moderne optie voor een (sport) horloge.
Mijn vriendin en ik zijn dus tijdens vakantie naar Genève geweest, ik wou graag bij de Omega boutique langs om een bandje te kopen. Tijdens het passen etc kwam zij deze op het oog:
Hetzelde model als bovenstaande, alleen benieuwd hoe de staat is. Vooral ook heel benieuwd wat de wederhelft er van vindt aangezien ze wel eens heeft gezegd: ‘ik hou niet zo van die oude horloges’.
Jep, hier ook. Probeer haar ook niet over te halen om een automaat te gaan dragen. Zal nooit haar ding worden en binnen korte termijn meer in de horlogekist liggen dan te bewonderen om haar pols. Want ze zal iedere ochtend naar de Quartz grijpen want deze staat al op tijd.
Een merk waar ik helemaal op uitgekeken ben maar als 26mm daily beater wel uiterst geschikt voor iemand die niet om een horloge maalt (mijn vriendin dus).