Het grote 'wat draagt je partner' topic

Mijn tien jaar jongere vriendin draagt uitsluitend zo’n Apple-ding, ondanks haar inmiddels uitgebreide collectie horloges… :rage:

Ik snap dat wel… Ik heb ook zo’n Apple ding die ik nog steeds draag tijdens bepaalde activiteiten. Als ik niks met reguliere horloges zou hebben zou ik deze makkelijk 24/7 dragen.

Apple heeft momenteel de beste moderne optie voor een (sport) horloge.

1 like

Nu ben ik door @wbcoupe gewezen op deze tank van Tissot. Die wil ik nu hebben voor mijn vriendin, als een cadeau. Vind dat een erg mooi horloge.

Deze is alleen nog even te duur, dus een zoekopdracht geplaatst en afwachten maar!

4 likes

Die is leuk ja. Zie je niet heel veel tweedehands voorbij komen helaas.

1 like

Herkenbaar!

En dat ding heeft nog een naam ook…:confused:

1 like

Heel herkenbaar :rofl:

“ik ga toch niet elke keer dat ding goed zetten!?”

1 like

Moet ook bij het behang passen…

Mijn vriendin en ik zijn dus tijdens vakantie naar Genève geweest, ik wou graag bij de Omega boutique langs om een bandje te kopen. Tijdens het passen etc kwam zij deze op het oog:

Ik wist niet eens dat speedy’s zoals deze bestonden :rofl: Maar vind wel dat dit een erg passende voor haar is.

6 likes

Deze Certina met lekkere zomerse witte band

2 likes

Tudor style M12113-0007 sinds vandaag :muscle:t6: Als vervanger voor haar Fitbit

4 likes

@Amontre en dus gekocht voor haar? :wink:

Alles is beter dan Fitbit :slightly_smiling_face::+1:

3 likes

Als ik het geld op dat moment er voor had liggen, dan had ik dat zeker gedaan :grin:

1 like

2 prachtige Galactic 36 :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Alweer jaren deze stoere midsize, die behoorlijk groot oogt om haar smalle pols.

7 likes

36 mm toch ?

Klopt.
Ze had eerder de dames-versie van - ik meen - 27mm, maar die oogde zelfs op háár pols iel. :blush:
Al waren die Ladymatic en Constellation nóg ieler…

4 likes

Een jaar geleden ingepikt en nooit meer terugegeven.

6 likes

Ik zit inmiddels te wachten op de levering van een Tissot Z173K.

Hetzelde model als bovenstaande, alleen benieuwd hoe de staat is. Vooral ook heel benieuwd wat de wederhelft er van vindt aangezien ze wel eens heeft gezegd: ‘ik hou niet zo van die oude horloges’.

3 likes

Jep, hier ook. Probeer haar ook niet over te halen om een automaat te gaan dragen. Zal nooit haar ding worden en binnen korte termijn meer in de horlogekist liggen dan te bewonderen om haar pols. Want ze zal iedere ochtend naar de Quartz grijpen want deze staat al op tijd.

1 like

Een merk waar ik helemaal op uitgekeken ben maar als 26mm daily beater wel uiterst geschikt voor iemand die niet om een horloge maalt (mijn vriendin dus).

6 likes