Ja ik had serieus gehoopt dat dit topic een snelle dood zou krijgen lol.
Ben al voorzichtig een excuusbrief aant typen in mijn hoofd haha
Maar ik ga er vanuit dat het alsnog gebeurd. Degene die het vorige topic hebben gelezen en hier reageren kunnen ook fake zijn natuurlijk. Dus ik wacht nog ff af
Deze is niet per sé “duur” als in Rolex-duur Maar ik wou echt al jaren een cocktail time. Ik vond ze alleen wat te groot bij 40,5mm. Toen ze met de 38,5mm versies kwamen was ik meteen ‘verkocht’, en een jaartje later dan toch eentje in huis gehaald. Prachtige plaat, maar na 5 dagen was ik hem beu. Mijn vader vond hem prachtig, dus hij had meteen een nieuwe pols gevonden
De Buler Astromaster,
Helemaal weg van het verhaal, minder weg van het horloge om mijn pols. Heb er de afgelopen jaar 2 in bezit gehad, allebei verkocht en nu kwam ik er een tijd geleden weer een hele mooie tegen op het interweb, en guess what? Gekocht om in de doos te leggen. Maar telkens ik hem verkoop wil ik er weer eentje… en toch is de flair steeds rap weg…
Nu ik dit hier post denk ik hem vandaag toch nog maar eens om te doen, want de cool-factor van dit ding is onmiskenbaar.
Mijn persoonlijke record is de DD. Best een poosje omheen gedraaid, zeer strak exemplaar gekocht en na een paar weken toch moeten concluderen dat ik minstens zo blij word van een stalen of evt. TT Datejust. Aan het horloge an sich lag het niet
Je hebt gelijk. Moest net erg lachen. Maar nu is de flair er af. Zo zie je maar dat het niet eens binnen enkele dagen kan maar zelfs binnen enkele uren al!
Koop te vaak ongezien & zonder te passen. Risico’tje op z’n tijd.
Ik merk dat ik tegenwoordig veel beter weet wat ik wil & dat de impulsieve aankopen vaak tegenvallen omdat het kopen om’t kopen was.
Toen de OP in maat 41 uitkwam wilde om die graag. Een beetje een wanstaltige maat voor een elegant bedoeld horloge, maar tijd en denken veranderen dus ik wilde er voor gaan. Uiteindelijk een belletje gekregen en toen ik hem ging ophalen vond ik het helemaal niks. Om mijn pols een veel te platte klok. Die heb ik dus gelaten, wat gek genoeg de relatie met de betreffende AD niet ten goede kwam. Oh wacht dit is wat een normaal iemand zou doen, niet alsnog kopen en concluderen dat de flair weg is…