Dit kan ik dus werkelijk waar niet begrijpen. Als iemand zo geobsedeerd is met een horloge dat alles moet wijken voor de aanschaf maar er vervolgens na een paar dagen (!!) geen klik meer is… Ik kan er écht niet bij.
Eindelijk, een mede zot.
“Duur” is een normatief begrip uiteraard, mijn Hamilton Khaki Field was een verjaardagscadeau’tje terwijl een ander daar heul lang voor moet sparen.
Was niet helemaal mijn ultimate grail, maar wilde al wel heul lang een kleine platte field en na een ellenlange zoektocht bij deze Khaki Field uitgekomen.
Dat gezegd hebbende, deze viel me toch een partij tegen. Binnen 5 minuten wist ik dat er nimmer een klik ging komen. Die spiegeling… wat een ellende, lijkt totaal geen onspiegeling in te zitten. Buiten was het helemaal feest…
Omdat het een kado was toch nog geprobeerd, nog wat gezeik gehad met het uurwerk (te ver opgedraaid en weigerde sindsdien dienst, wel uitstekend opgelost door Hamilton btw) maar uiteindelijk is het dan toch sonde om het in de doos te laten. Hop hop weg ermee en de wijze les is, eerst toch even goed passen aan de pols binnen en buiten.
Telt 200 euro?
Want dat is
Ik toch niet.
Sorry, je betaalt voor de flair en dat doe je niet met een horloge van 200 euro.
Ik ben een eenvoudige jongen, ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik veel zaken in de wereld niet begrijp en dat ook nooit ga doen. Maar dit is wel een schepje er boven op.
Is that you, RLC?
Ow. Ik heb een abonnement.
haha dit is wel echt next level hoor.
Ik ook.
Ik ook niet. Loslaten schijnt het beste te zijn.
Lastig, dit onderwerp gaat mij aan het hart.
Wat een skills heeft die vent
Aan je horloge collectie te zien, wil ik wel mijn skills wel ruilen
Zou best willen ruilen. Mijn collectie voor jouw tekenskills.
Snap er niks van. Zo vet die DD. Bij jou.
Bij een ander idd
Hahaha, mooi topic is dit… ruil lang niet genoeg om flipper te zijn. Duur is voor mijn is 500e plus… en de afgelopen tijd toch een paar gehad…
Ik wil een Breitling, want lijkt me vet:
Meh, toch te klein. 2 maanden.
Andere Breitling dan?
Meh, misschien hoef ik ook helemaal geen Breitling… 2 weken.
Of Tag, is dat cool?
Nee, dat is helemaal niet cool. En dat wist ik eigelijk na 2 sec. Dom.
Ben nu nog aan t broeden of ik Flair voel bij mn relatief nieuwe Oris… maar ben bang dat de vraag stellen, hem beantwoorden is… leuke hobby is het toch… bedankt voor t topic @Roly
Die aqua is wel vet zeg.
Ja, op de foto dus wel (online aankoop) in t echt erg ‘plastic’ vond ik…
Ik lees ook vaak met verbazing in het blauwe gedeelte: Nauwelijks gedragen / geen klik na 2 dagen / etc. etc. Blijkbaar worden er zo maar horloges zonder degelijk voorwerk.