Het horloge dat je sprakeloos achterlaat: delen mag, bezitten hoeft niet !

Daar zit pas diepte in :wink:

1 like

7 likes

Mijn “grail” heb ik al. Denk ik.

10 likes

Komt door het goud. Dezelfde in witgoud is een snoepje:

Ik zou die niet uit m’n kist schoppen. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Sorry, maar ik heb er twee :heart_eyes:

5 likes

Zeker ook de moeite in witgoud maar Breguet is voor mij zo een merk dat geelgoud moet zijn :grinning:

En sowieso liever de 5947, die 3947 is in principe t zelfde alleen stoort de koop op 10 uur mij enorm. Imo veel mooier als de rattrapante knop is geïntegreerd in de opwindkroon

1 like

Ik vind het nog steeds ouderwets. Mooi, jazeker, maar niet tijdloos. Dat zal wel persoonlijk zijn. De Omega hierboven vind ik eerder tijdloos.

1 like

Wauw! Wat een prachtig horloge. Als ik ooit rijk word, ga ik hem kopen.

Prachtig ja. Die afbeelding komt uit dit artikel:

@Gijpy : Dit wist je natuurlijk, maar voor anderen die deze horloges mooi vinden is dat artikel aan te raden!

2 likes

Zeker :ok_hand:t2:

Jaloersmakend :heart_eyes:

Van voor en van achter indrukwekkend

2 likes

Ooit om de pols gehad…

5 likes

Je hoeft niet jaloers te zijn, ik bezit ze geen van beide :sweat_smile:

1 like

Je hebt gelijk dat is @Mauzer

Die van mij is nét anders: in het goud en planetarium iets anders. Ze zijn allemaal net anders van elkaar. Van dit model “planetarium 2000” zijn <50 stuks gemaakt, alle uitvoeringen bij elkaar.

Over die zoektocht van >10jaar, geschiedenis merk en horloge en alles heb ik inderdaad drie topics gemaakt des tijds. Na van de horloges waar ik ná de aanschaf nog steeds even blij mee ben als tijdens de “uitkijken naar” fase.

5 likes

Jouw topics met veel plezier gelezen destijds. Interessant, onderhoudend en leerzaam. Prachtig deze planetarium versies

1 like

Fantastische foto’s. Mag ik vragen wat voor camera/ lens je gebruikt?

1 like

Er is geen horloge op de wereld wat me met stomheid slaat.

Ik heb erg veel schik van m’n Reverso, het moet gezegd:

Maar ook van simpele quartzjes.

Wat ik wel een beetje spannend vond was de Cartier Mass Mystérieuse. Is het horloge te groot? Zeker. Is het een gimmick? Absoluut. Zou ik het kopen of dragen? Natuurlijk niet, ook niet als ik het geld had.

Maar toch tof dat het gemaakt is.

Bij het lezen van de titel wist ik al dat het jouw post was @helaasweermijnloginvergeten

Ik ben benieuwd naar een verzamelenpost van je collectie, gezien je brede kennis.