Het horloge en zijn verhaal (een verlaat NA)

Veel plezier ermee gewenst!

1 like

Heel erg mooi. Het gekke is dat ik dit horloge altijd op plaatjes wat tegen vind vallen :speak_no_evil:

Toen ik hem een paar maanden geleden om de pols had bij S&C was ik ook positief verrast. Maat is perfect, wijzerplaat in balans en de stalen band helemaal top. Hier ga je heel veel plezier aan beleven.

1 like

Dit is een erg mooie omega,dit model spreekt mij ook wel aan.

1 like

Erg mooi horloge! Geniet van je NA.

1 like

Dank allen!

Jullie hebben toch wel de muziek aangezet he bij het lezen…:blush:

Meer dan mooi! :ok_hand: Wat een prachtexemplaar! Veel plezier met deze NA!

1 like

Prachtig horloge, proficiat en veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge! Had hem al een paar keer voorbij zien komen :smile: !
Mooi dat je hem in bezit hebt!

1 like

Zo is dat, beter wordt het echt niet :smiley:
Blijven genieten, Erik :+1:

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

Oké.
Lekker muziekkie hoor. :sunglasses:

Maar ûh, wat een heerlijk horloge! WOW, blauw en staal staat 'm goed. Kan me je blijdschap voorstellen, wat een fraaie Globemaster. Van harte en veel draagplezier! :ok_hand:

1 like

Prachtige Globemaster. Geniet ervan.:+1:

1 like

Prachtig :star_struck:, veel draagplezier :+1:

1 like

Prachtig horloge! Het leest als een weloverwegen keuze, dus ongetwijfeld ga je er nog lang van genieten. :grinning:

1 like

Heel mooi. Gefeliciteerd!

1 like

Jij bent vast jonger dan 40?! ‘De plaat en zijn verhaal’ was een bekend onderdeel van een radioprogramma in de jaren 80 (en wellicht 90). Het nummer van de carpenters diende dan als achtergrondmuziek. Vind het n lekker nummer maar wordt er vooral nogal prettig nostalgisch van :blush::grin:

https://destemvanbartvanleeuwen.nl/plaat-en-zn-verhaal/

2 likes

Gefeliciteerd man, goeie keuze :+1:t4: (alhoewel het niet mijn keuze zou zijn :sweat_smile:, maar ik snap dat je deze Omega mooi vindt).
Eigenlijk moet ik hem een keertje passen :thinking: dan weet ik tenminste écht hoe of wat. Mooi, volgende week misschien even zoeken, hebben we weer wat te doen.

Elke ochtend bij Giel Beelen, dat gaat nog steeds door.

:laughing: dat zou @junior wel willen

2 likes

Heel goed. Zeg ik ook weleens tegen mensen als ze twijfelen over een dure aankoop. Geen hobby, geen dure reizen, amper nog stappen ? Koop dan gewoon wat je wil en kan kopen als je écht iets graag wilt.

2 likes

Stappen wil ik het niet noemen maar hapjes :sushi::hamburger::spaghetti:en drankjes :beer::coffee:️ buiten de deur zijn een andere grote kostenpost. Maar dat gaat geleidelijk dus valt wat minder op :grimacing:

1 like

Zo voel ik me nu wel. Dank je! :sunglasses:

@FransT:kissing_heart:

3 likes