Het horloge en zijn verhaal (een verlaat NA)

Congrats! Icoon :slight_smile:
Geniet er van.

1 like

Kende je [quote=“Guapo, post:36, topic:241135”]
‘De plaat en zijn verhaal’
[/quote] niet? En ouder dan 40? Dat kan niet :thinking::wink:

Super mooi die blauwe plaat!! Veel plezier ermee!!

1 like

Van harte @Guapo! Wat een plaatje jongen, gefeliciteerd! Hij staat je prachtig! En is ook een hele mooie… deze Globemaster. Dat heb je héél goed gedaan. En Paultje “ @vierport” Pange is een topper.

Heb het gevoel dat ik het proces van dichtbij heb mogen meemaken. Ben dus extra blij voor je! Zou de mijne nog hebben gehad (wit, blauwe plaat had ik in bestelling staan), ware het niet dat hij net te groot is voor mijn dunne pols. Maar jou staat hij prachtig!

3 likes

:point_up_2: Dat dus :ok_hand::ok_hand:

1 like

Ik moest het ook opzoeken. Ik weet dat ik de Carpenters echt haat, maar ik moest ze toch zo nodig opzetten uit een morbide soort nieuwsgierigheid. Enfin, dertig seconden later heb ik 'm maar weer even uitgezet omdat ik hard op weg was om een permanente tic in het gelaat te krijgen.

Daarom maar even een nummer aangezet wat ook uit 1973 stamt, en wat ook instrumentaal is:

Zo.

Fuck yeah.

Daar zit je angstvallig dicht bij de waarheid. Waar te beginnen? Toch de technische specificaties: Het is een Constellation met een 8900 co-axial uurwerk, zeer hoge magnetische bestendighed en 100m WR, met goede lume. Da’s allemaal prachtig. Dan de wolfraamcarbide bezel die er op zit, da’s natuurlijk space-age materiaal wat gewoon rete-cool is. Dat ding is practisch onverwoestbaar.

Met een 39mm maat is het buiten dat ook nog de perfecte proportie voor een sporthorloge met dressy allure. De datum op zes is fantastisch gedaan, en de hele dial is een toonbeeld van balans en ingetogen luxe, waarbij het pan-pie gebeuren er echt prachtig uitspringt.

Kortom: Je kunt de specificaties wel achterwege laten, maar da’s de helft van de sjeu van dit horloge, waarbij het ontwerp de andere helft maakt. Het geheel is briljant.

Mooi man. Leuk verhaal ook, verder, dank daarvoor. Draag 'm in goede gezondheid, en veel plezier met deze eindbaas.

Heb je het METAS certificaat er ook bij?

3 likes

Hij is prachtig. Ik heb hem van Wouter ook meerdere keren gezien.

1 like

Mooi verhaal! Daar gaat het bij ons allemaal om denk ik, … blij zijn met een aankoop waar je dagelijks zelf van kunt genieten wat voor een merk het is, … en omdat het vaak over aanzienlijke bedragen gaat je enthousiasme hier delen met een plaatje en een verhaal omdat je misschien in je eigen sociale kring wat onbegrepen aangekeken word :smiley:

1 like

He naamgenoot, dat is een mooie NA zeg! En grappig verhaal erbij, herkenbaar! Horloges zijn leuk en mooi, maar om daar nou honderden euros aan uit geven… Zelf vorige maand door de 400 barrière gegaan omdat ik hem toch wel erg graag wilde hebben en ik geniet ervan!

Jij geniet vast ook van deze beauty, het is je gegund!

groet Erik

1 like

Top Erik! Het is een prachtig horloge en goede keus.

1 like

Dat ben ik helemaal met je eens. Was een heel prettige deal! Relaxed, betrouwbaar en ook gewoon gezellig! :+1:t3:

1 like

Wat een leuk verhaal. Gaaf ook om te lezen dat het niet “leuk horloge”, en meteen “click in het mandje, iDeal en hoppa ik heb hem” was, maar dat je het idee zelfs hebt laten rijpen.

Proficiat, geniet ervan en nog vele jaren plezier ermee gewenst.

1 like

Fraaie Omega.
Proficiat met je NA.
Veel draagplezier.

1 like

Heerlijk horloge! Denk dat je hem zeker in het echt moet zijn om haar ware schoonheid volledig te kunnen waarderen.

1 like

Gefeliciteerd Erik, mooi dat je hem eindelijk hebt.
Erg gaaf

1 like

Super! Mooi verhaal. En Gefeliciteerd! :+1:

Je moet kiezen: Kuifje, Haddock of ?.

1 like

Pracht verhaal en heerlijk dat we onderling veel voor elkaar kunnen betekenen.
Prachtig horloge genieten en nog eens genieten.

1 like

Wat een prachtige aanwinst!

1 like

Oh, en nog bedankt voor het passen van de stalen band Wouter. Dat was echt het laatste duwtje in de rug :blush::wink:

1 like

Anytime, Erik. :+1:

1 like