Het HorlogeForum topstuk!

85% van het Forum vraagt zich nu af: he? wat?

:joy:

3 likes

Jeugdtrauma. Breek me de bek niet open :sweat_smile:

2 likes

Breekt bek open

1 like

Die kan er makkelijk zelf eentje kopen hoor. Misgun het hem niet, maar ga daar zeker niet aan bijdragen. :wink:

2 likes

Oh, Ja, ik ken die man helemaal niet, kom hem af en toe tegen als er hier iets mis gaat, Tja en water naar de zee dragen zie ik ook niet zitten, Misschien iemand een nieuw idee,

1 like

Qua looks is het Richard Branson’s tweelingbroer. Qua vermogen iets minder denk ik. Maar hij woont ruimer dan ik. :grin:

Wellicht dat het al ergens is gemeld, maar wie is dan die eigenaar van deze site? Kennelijk een horloge partij, winkel, handelaar, merk, groothandel?

Henrik. Zonder d. :wink:

1 like

Oh, dan gaan we jou steunen, voor een aanbouw. Zou ik trouwens ook echt wel steunen hoor, omdat ik ook veel ruimte heb en dat het aangenaam is

2 likes

:rofl:

:wink:

1 like

We kunnen ook collectief aangekochte Hulks en ceramische Daytona’s gaan verpatsen op t blauwe gedeelte. @Jur zorgt voor een privilege zodat dat we alle richtlijnen van het blauwe gedeelte aan onze laars mogen lappen en de opbrengst steken we weer in een volgende aankoop.
Als hier de liefhebbers harten niet sneller van gaan kloppen… :yum:

Dat valt wel mee denk ik toch? Ook mensen tegen de 40 kennen dat nog wel. Ik vermoed dat de mediaan van dit forum misschien nog wel hoger ligt…

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie reacties! Serieus, minder serieus, verontwaardigd, humor. Ik kan alles waarderen.
Een fout die ik heb gemaakt is om te praten over het hoge segment. Waarschijnlijk zou de oprichter/beheerder ook heel blij zijn met een minder duur en ambitieus project. En dan was er misschien meer draagvlak geweest.
Ik ga er voor nu in ieder geval niet op doorhameren want dan maak ik hier weinig vrienden ben ik bang.
Mogelijk kom ik er een keer op terug als ik zelf ook wat meer credibility heb.

Het topic mag gesloten worden wat mij betreft.
Groetjes!

2 likes

Het was het proberen waard!
Dank voor het terugstorten van de €2,-

7 likes

Ach ja, niet geschoten is altijd mis!

Hee, is hier al eens wat meer over nagedacht sinds het opbouwen van meer creds? :slight_smile:

Ik zie niet in waarom niet. Je idee was niet slecht. Ik wil nog steeds wel een paar Euro in de pet gooien zolang er uiteindelijk maar geen Sub, Day-Date, Daytona, APRO of stalen Patek uit komt rollen. Dat is puur omdat ik liever geen Lange Saxonia Thin geld uit wil geven aan smakeloze zaken, da’s absoluut geen onwil.

Het forum moet beheerd worden, het moet gehost worden en de domeinnaam moet jaarlijks betaald worden. De eigenaar heeft genoeg kosten aan deze website als je de forumsoftware niet meerekent. Denk bijvoorbeeld aan stroom en opslag voor de foto’s.

In deze dure tijden denk ik dat een blijk van waardering voor de elektriciteitsrekening al een aardige zou zijn, ook al komen we maar tot aan een Tissot Gentleman Silicium of zo. Als 400 leden 5 ekkies in de pot stoppen heb je al een Hamilton Intra-matic chrono, een Longines Spirit of een GS quartz, bijvoorbeeld.

2 likes

20€ op de 37mm

1 like

Que?

1 like

Als de keuze de spirit in 37mm is draag ik 20€ bij. Of werkt het zo nie?

1 like

Fok it. Als het een GS of een Spirit 37 is doe ik ook 20 ballen in de pot. Of, laat ik het zo zeggen: Ik wil een tientje toezeggen, en maak er 20 van als het een cool horloge wordt. :slight_smile:

Alleen, wie bepaalt dat?

1 like