Het HorlogeForum topstuk!

Ik had dit super idee helemaal gemist … stukje waardering mag natuurlijk altijd geuit worden.

Vond het wel opvallend dat iemand die 2 maanden lid was in die periode dat blijkbaar al nodig vond :grimacing:

Yep een cool horloge is voor iedereen wat anders dus streep de gs maar door :stuck_out_tongue_winking_eye:

Argumentum ab auctoritate? Serieus?

Ook al was hij net vijf minuten binnen, een goed idee is een goed idee. Sterker nog, daar hoef je geen lid voor te zijn.

1 like

Nou, technisch gezien wel, anders is het lastig pluggen van je idee. Verder uiteraard eens.

1 like

Ik vind dat opmerkelijk … en blijkbaar werd het toch niet zo’n heel goed idee gevonden want waar blijft die patek ?

Nouja… Ik hang hier toch nog steeds dagelijks rond. Heb het nodige gekocht en verkocht en ben natuurlijk nog altijd bereid om bij te dragen :wink:. Ik heb zogezegd toch al ruim 2 jaar plezier van een gratis forum.

Pannekoeken (@Fate_Amenable_To_Change) … wat schrijf ik nu !!

Wel lezen he en niet mijn woorden verdraaien

Het valt blijkbaar helemaal verkeerd maar je had dus achteraf een erg goed vooruitziende blik … :wink::+1:

1 like

Ik vind dit best een cool idee. Doet me een beetje denken aan r/millionairemakers: als 1 miljoen mensen 1 dollar geven kunnen we 1 iemand miljonair maken per loting. Als X HF’ers aangeven een paar euro geven loten we daar 1 iemand uit die een mooi horloge kopen :wink:

1 like

Waarom? Jij denkt dat je ergens jaren moet zijn geweest om een goed idee te kunnen hebben?

Ik verdraai niks. Ik vind het leuk dat je het een leuk idee vindt. Ik heb je genoteerd voor een tientje. Maar ik reageer daarnaast gewoon op de reden dat je het opmerkelijk vindt.

Het valt helemaal niet verkeerd. @Colnago, @Michiel23, @mynameisJeff, jij en ik zijn al bereid mee te doen, dus we kunnen de goede man al een horlogebandje uit z’n eigen zaak cadeau doen. :+1:

5 likes

Als iets gratis is ben je zelf het product en dat klopt ook wel want hier rondhangen heeft mij al duizenden euro’s gekost.

4 likes

Ow dat kan ik zo niet zeggen. Ik heb geen euro verloren. Vandaar dat ik er ook best 10 wil doneren.
Een vrijblijvende doneerknop op het forum lijkt mij nog altijd het beste idee. Mogelijk met vermelding van forumnaam en een klein bedankje. Dat doen toch al die streamers ook :laughing:

1 like

Hear Hear.

Ik doe ff een Scrooge en pas deze keer. :man_shrugging:

1 like

Is het al vrijdag?

:popcorn:

Ik vind het een goed idee, iemand die veel tijd en energie besteed om dit forum te faciliteren mag wat mij betreft beloond worden, dat zou ik leuk vinden. Misschien is het een idee om tzt een stemronde te doen wie hier voor het meest in aanmerking komt?

Bestel gewoon je horlogebandjes bij die ene website met dat logo dat zo op dat van het forum lijkt… Ik doe dat ook, tenzij hetgeen ik zoek niet in het assortiment zit. Maar aangezien ik nogal een liefhebber van Hirsch en Seatbelt NATO’s ben hoef ik niet zo vaak vreemd te gaan.

Waarom lees dat dat nu pas ?
Omdat ik niet alles lees blijkbaar.

Dank hondenvriend dat u mij een gouden Rolex heeft bespaard, een stalen exemplaar is al gevaarlijk …
:innocent: