Het HorlogeForum topstuk!

Ik heb altijd gedacht dat dit @Jur zijn betaalde baan was. Ongelofelijk zeg, dat iemand dat belangenloos doet. Ik neem er mn pet voor af :+1:t3:
Wat ik me tevens dan nog afvraag: als Jur niet de eigenaar/ betaalde medewerker is, wie is dan wel de ‘eigenaar/ oprichter’ van HF?

2 likes

Serieuze vraag, wat is er leuk aan ?

Nee man dat moet je niet aanmoedigen, ze zullen je boom kapot maken om het te kunnen bemachtigen!

c0aa7537dda86b83f3d2839c57a513e155e53fb2_1_690x459

Een ander ding: wie is de eigenaar van het forum eigenlijk? :grimacing:

4 likes

Heb je je medicatie wel gehad vandaag?

Ik wel, ik zal respectvol blijven en het niet aan jou vragen.

1 like

Tienduizenden :joy: welke bijdrage p.p. Had je in gedachten?

Ohw, ik heb alles stipt ingenomen hoor.
Het lijkt mij leuk om voor een gering bedrag een topstuk ééns in de zoveel tijd even te kunnen dragen? Voor mijn part een paar dagen in de twee jaar?

Als hij je maar niet de bons geeft…

:roll_eyes:

1 like

Een dergelijk idee is al vaker geopperd en liep telkens spaak op de regels en de gevaren van het niet nakomen van afspraken, schade, verlies etc.

Eh, dit is het idee van TS ;

Wat mij betreft wordt de oprichter dan eigenaar van dit symbolische horloge. Mede als blijk van waardering.

Heb jij het forum overgekocht van Henrik ?

Maar wacht even, jij dacht werkelijk dat als duizenden leden geld lappen er een topstuk gekocht gaat worden welke dan als een wisseltrofee rond gaat ?
Dit is serieus ?

1 like

Nee joh, het is een haat liefde verhouding.
Zij haten mij en ik blijf liefde geven :two_hearts:

4 likes

Ik betaal @Jur al tijden. Ben ik de enigste dan?

3 likes

De “Enigste” ben ik

4 likes

30 likes

Ik vind het echt een cool idee! Wat zou zo’n custom kleurtje bij Patek kosten?

https://assets.phillips.com/image/upload/t_Website_LotDetailMainImage/v1590506719/auctions/CH080120/119_001.jpg

Doen we dan dat rokers-plafond-geel van HF? Over 3 jaar verkopen we hem en gaan we voor nieuwe topper.

4 likes

Vrouwelijke versie…

1 like

Marcel Boekhoorn toch?

3 likes

Men had het over een patek philippe kopen :grin:

Ik lig strijk :joy::rofl:

1 like

Ga jij nou maar verder met je Han imitatie :joy:

1 like