Het HorlogeForum topstuk!

Maak jij je nou maar niet boos Bosman, anders lig je er weer af.

Groetjes

1 like

Geen zorgen :kissing_heart:

Zoals Rutger Bregman al schreef: ā€œde meeste mensen deugenā€, laten we dit initiatief dan omarmen ipv bezwaren aan te dragen. Ja, die zijn er genoeg, maar idee is goed. Count me in (tot redelijke max van 5 euro welteverstaan :sunglasses:) )
Polletje doen?

1 like

Dit moet toch kunnen. Wat mij betreft voor de beheerder dan. Voor 3 euro koop je een McKroket.

Wanneer er een horloge komt dan wil ik best een paar euro afstaan. Zolang dat horloge dan maar terecht komt bij iemand die het echt nodig heeft. Bijvoorbeeld iemand die het op dit moment niet makkelijk heeft.

@Michiel23 ik snap dat je na al je jaren lidmaatschap wat terug wil doen. Klasse.

Noteer mij maar voor €1,85.

Edit: 1.35. Ik had zin in jawbreakers.

15 likes

Hoe gaat weten hoe laat het is daarbij helpen ?

Je denkt hier op een forum met volwassenen te zitten maar dan kom jij of Alletijd weer voorbij en dan moet je die gedachte toch weer bijstellen.

3 likes

Ik doneer € 7,50 en een kistje mandarijnen op voorwaarde dat ik mijn titel terugkrijg.

8 likes

Ik denk dat klokkijken ook wel lukt zonder een luxe horloge.
Als iedereen die serieus overweegt hier €5 aan te verspillen nou eens €5 overmaakt naar de Voedselbank? :innocent:

5 likes

ā€œHier sloeber, een gouden Patek.ā€ Ik vind het een mooi gebaar. :ok_hand:t2:

14 likes

Even rekenen:

Horloge: 15000 Euro
Sponsors a 3 Euro : 5000
Elke sponsor mag het horloge 1 week bezitten
52 weken in 1 jaar, dus in 1 jaar,: 52 personen kunnen er gedurende 1 week" van genieten
Maar stel dat er dus 5000 sponsors zijn…

Reken effe verder uit tegen wanneer sponsor 5000, het horloge effe mag voelen…
Die ligt dan al lang in zijn kist hoor, of is opgebrand…

Right?

(*) minder zou belachelijk zijn, dan stap je gewoon een AD binnen in je mooiste pak en past een paar blingers

5 likes

En 5000 maal 10 euro ofzo voor de post, zit je aan 50k :yum:

Zoals al eerder aangegeven; het idee is niet om het horloge te laten rouleren, het idee is om het horloge aan de eigenaar/beheerder van het forum te geven als blijk van waardering…

1 like

Lijkt mij een vrij heilloze weg. Hoe ga je bepalen wat een niet makkelijke situatie is en in geval van meerdere niet makkelijke situaties gaan we een polletje aanleggen om als buitenstaanders eens te beoordelen wat echt, echt niet makkelijk is? En daar slingeren we dan een horloge heen? Werkelijk? :roll_eyes:

Edit: wat @JackW zegt dus

Eh, waar lees jij dat?

Lezen wij het allemaal fout dan?

1 like

Als dit een Hendrik topic was geweest zat er al lang een slotje op :joy:

9 likes

Aha,ok

Ik kruip terug in mijn kist…
:joy:

1 like

Als je TL2 of 3 bent, dan heb je toch wel voor € 3,- plezier gehad aan het forum?

Gewoon een vrijwillige donatie knop maken ergens.
Wie weet komt er wel genoeg binnen om het forum een stuk beter/mooier te maken.

3 likes

De eigenaar van HF is een commerciƫle partij :upside_down_face:
Zamel dan geld in voor een wespenbestrijder om @Jur een plezier te doen.

9 likes

Waarom niet allebei? Een tombola, waarna de winnaar het horloge krijgt, maar de opbrengsten naar een goed doel gaan?

Misschien is een van de handelaren (of een aantal gezamenlijk) bereid (een deel van) het aankoopbedrag te sponsoren?

Nog een redelijk bedrag voor een lootje bepalen en ik denk dat je een leuke actie hebt.