Tja daar ga je dan als horloge ‘freak’, als je dochter zegt:
“Ik wil mijn vriend de dag voor onze trouw een horloge geven om zeker te zijn dat hij op tijd komt
Papa, jij weet daar alles van, dus regel je dat even?”
Specs: Dresser, voor een pols van 19 cm, budget 500 euro …
Nog papa’s met leuke ideeën?
Het mag ook een gedragen horloge zijn …
Geen chrono of duiker …
Liefst op een lederen band.
Mooi, staat al op de lijst (ook de groene versie op bruine band)
Geheel in HF stijl het budget oprekken naar EUR 660, is alleen uitverkocht… Hopen dat ze grijs voor minder en niet voor Rolex prijzen gaan
Tissot visodate. Quartz binnen budget. Automaat misschien ergens in de aanbieding ook wel.
Junghans Max Bill
Ik kan natuurlijk nog wat meehelpen aan het budget, maar toch leuk om te zien wat er komt voor ongeveer 500 euro
Een PRX natuurlijk! Hou je nog 125 euro over voor wat anders voor erbij . Ipv blauw kun je natuurlijk ook voor zwart of een van de andere kleurtjes gaan. De 40mm is perfect voor een 19cm pols, zo groot is die van mij namelijk ook.
Haha verwijderde net m’n bericht omdat ik het criteria dresser had gemist, vintage Omega uit geboortejaar, PRX of Seiko SPB14x ook cool!
Maar @Mipnick had ook een punt… !
Een schoonzoon zonder smartphone.
Tissot PRX Powermatic 80 voor 542,- nieuw op de mat (zie Chrono24). Met een beetje geluk, komt uit Zweden zag ik.
Mooie sportieve dresser.
lederen band?
Kan ook met leren band, is nieuw maar die kan je ervoor bestellen of het horloge er al op.
Op de leren band.
die KS is ook maar daar heb ik hulp van een kenner nodig …
Mag dus tot 1000 euro zijn
certina ds-1 automatic…
foto?