wel een eindje boven het budget, toch?
De Seiko tank ?
NOMOS CLUB 39mm ( chrono24 1046 euro)
Dat de Powermatic80 PRX met leren band, als het moet. . Of de Tissot Gentlemen, ook Powermatic80 en met leren band!
Meister Singer no. 1 ( 40mm , chrono24 997euro)
Longines Conquest Heritage 35! (op chrono24 wel nieuw te vinden voor 870 euro) Maarja met inflatie kost geld bezitten toch best veel dus ach
Gave optie, maar gaat grijs voor het dubbele, en door t uurwerk zou ik deze niet zo snel aanraden aan iemand die nieuw is in de hobby. Het schijnt niet het meest betrouwbare uurwerk te zijn.
Een dresser, op een leren band die gedragen mag zijn voor onder de €1000. Dan zou ik eens kijken naar alle mooie vintage omega’s die geregeld in het blauw voorbij komen!
Deze Hamilton Khaki
Of als je hem nog ergens op de kop kunt tikken…deze Tissot PR516 GL heritage op een leren racing
Super mooi en binnen budget. Daarnaast ook een COSC certificaat. Met AKT1DESCR0 ook nog eens extra 10 procent korting. Je komt uit op ongeveer 450 euro!
Geen superdressy horloge… wel tof!
er staat een mooie in het blauwe gedeelte.
Ik heb zelf deze al een tijdje, in andere kleurstelling, en bevalt echt super. Mooie specs, mooi merk en draagt heerlijk:
Ik zou voor een G-shock gaan dan heeft hij daar in de huwelijksnacht ook iets aan.
Nee zonder gekheid zoals eerder aan is gegeven een Maurice Lacroix, en die moet toch wel te vinden zijn voor het bedrag.
Succes en al vast een mooie dag toegewenst.
Hartstikke fijne horloge en mooie specs voor dat geld. Inclusief ontspiegeld saffier. Zelf nu bijna een jaar in bezit en draag hem nog erg vaak en met veel plezier