The bullit is through the church Tissot gentlemen it is!
Bedankt voor het meedenken!
Naajs trensleesjen toch?
The bullit is through the church Tissot gentlemen it is!
Bedankt voor het meedenken!
Naajs trensleesjen toch?
Fotootje?
Max Bill. Zou ook mijn keuze zijn. Misschien zelfs in goldplted, kan de bruid 'm misschien ook af en toe dragen… Maar stalen kast met mooie ongestikte band is ook goed.
Goede keuze! Leuk in het blauw alleen weet niet of ik de combi met zwart lederen band mooi vind. Stalen band zit er bij dus dan kan die kiezen!
Morgen de grote dag? Het is dan tenslotte vrijdag!
Nee hoor da’s pas eind mei, we zijn ‘goed op tijd dus’
Can I call you Daddy?
Ik was ook gelijk getriggerd, zover ik kan vinden was het een start up die niet gestart is helaas.
Dit is de site: https://www.behance.net/gallery/28932071/DRIVE-A-watch-design
Design is manjefiek, afleesbaarheid volkomen ruk
Rate site, geen uurwerk genoemd, geen prijs. Alleen wollige marketing blabla. Te koop waar?
Niet dus, is zoals gezegd niet in productie gegaan
Ah ja, ik zit nog niet zo lang op lezen.
Er zijn al erg veel goede suggesties gedaan waarvan de Tissot Gentleman en Visodate voor mij boven aan zouden staan. Ook zou je nog kunnen kijken bij Frederique Constant, nieuw zijn ze net binnen budget:
Veranderen we dit topic in: welk horloge was jouw trouwhorloge? Van mij was het een jaren ‘60 NOS Zenith dresser. Bescheiden maatje 34mm en amper dikker dan het bandje.
Fraai cadeau, fraai horloge. Geniet straks van de grote dag
Mooi horloge om te geven en zeker om te krijgen. Proficiat alvast.
Voor als er nog verandering in de keuze kan komen, de Tissot Le Locle is een echte aanrader (spreek uit ervaring ermee). Voor 39mm en €500 een erg mooi horloge. Tissot Gentleman is een uitstekende keuze in ieder geval!
kwam hier om Junghans Max Bill te posten, maar die is al vernoemd
dan post ik maar deze
Baltic HMS 002
alhoewel ik de Zelos Nova ook wel mooi vind, maar die is uitverkocht