Zat zelf te denken aan ‘ik geef het op ’. ‘Ik ga het zeggen hoor’ zou een beetje over kill zijn in een topic gestart door Jur om iets te kunnen zeggen tegen Jur
precies dat…zou me niks verbazen
Dit topic is al lekker verkracht
Oké, bij deze. Als je er maar om blijft vragen Succes ermee, bij mij ga je gewoon op mute
Back OT: Wat zou je als beheerder, als het gaat over gedrag en uitspraken, hier op het forum graag anders willen zien Jur? En waarom?
Dit vind ik best poenerig en patserig.
Moet zeggen dat ik persoonlijk de profielfoto van @tijdsbeeld ongepast vind.
Als mijn oog erop valt zie ik een obsceen gebaar wat vaak in agressieve situaties wordt gebruikt. Een mogelijke andere betekenis kan ik er niet zo snel uithalen.
Het is vooral niet mijn bedoeling om @tijdsbeeld tegen de haren in te strijken. Het is puur een persoonlijke observatie.
Wat gek, ik dacht meteen aan een soort symboliek ……
frikandel rauwe uitjes curry frikandel opensnijden
Spul er overheen en voor de liefhebber een hard broodje erbij
Ook bijzonder te zien hoe verruwing die zelfs tegenwettelijk is normaal gevonden wordt.
In het Wetboek van Strafrecht (artikel 266) is bepaald dat voor deze belediging een boete van enkele honderden euro’s, of zelfs een gevangenisstraf, kan worden opgelegd .
Aangifte doen!
Het ging me om de verruwing en verwondering dat dit tegenwettelijk is en menigeen dit ziet als een normaal gebaar.
ik denk dat weinigen het normaal vinden om een dergelijk gebaar als profielfoto te voeren
Ik hoop het oprecht met je! Ik vond de uitleg waarom dit prima was wat stuitend.
Tot nu toe weten we dit alleen zeker van één forumlid.
Hoogste tijd om dit topic, dat leuk en informatief begon, te negeren want het gaat helemaal nergens meer over…
Ja wat is er niet duidelijk aan deze tekst van dhr Jur??
Graag voeren wij de discussie publiekelijk. Met dien verstande dat wij geen uitspraken doen over individuele leden en/of de specifieke gedragingen van individuele leden.
Het antwoord kan daarnaast ook even duren want ook wij hebben nog een leven naast het forum.
Nee hoor, @Sand gebruikt mijn happy face om de minder vrolijk gestemde mensen een hart onder de riem te steken.