Het is weer maandag: Scooter ongeluk en band krom :(

Dussss hoe was jullie maandag? Die van mij iets minder helaas…

Dan denk je “Laten we de week goed beginnen en een mooi horloge omdoen”, maar dat mocht niet baten.

Op het Tomosje met de ochtendzon schijnende op de weilanden, cruise je naar je bijbaan en neem je een bocht.

Plotseling zie je je stuur niet meer terugdraaien en voor je denkt “dit is niet best” lig je al op je snufferd.

Na de geschaafde handen en gezicht te hebben gecheckt ga je eens een verdere inspectie doen. De eerste gedachte die in je omgaat is “Kak, dat ding om mijn pols zou er wel wat minder aan toe zijn”. Je draait je pols om en op het eerste gezicht ziet het er prima uit, maar dan kijk je naar die band en zie je dit :disappointed_relieved: :

Dat is toch alsnog geen fijn aanzicht als je voor de rest relatief gezond uit de situatie gekomen bent. Maarja, gelukkig is het voornamelijk bij materiële schade gebleven, want gezondheid blijft voorop staan :man_shrugging: .

Hierom mijn vraag: Heeft iemand een goed adresje om dit te kunnen laten maken?

13 likes

Is het alleen een beetje kromgetrokken of heb je meer schade? Wel zonde maar gelukkig is er niets met de kast en glas.

1 like

Er is iemand op het forum die metalen banden reviseert,weet ff niet wie

1 like

@Chris_EU is de man👍

2 likes

Yess, horloge loopt nog en de fluted bezel, kas en glas hebben het overleeft! Alleen de band heeft de klap opgevangen. Ik heb hem nog niet getimed, dus hoe het er van binnen aan toegaat weet ik helaas niet.

2 likes

Poeh gelukkig. Wel vervelend natuurlijk, maar het kon erger. Heb dit ooit ook gehad op een scooter. Was wel een guess horloge maar die kon echt letterlijk de prullenbak in.

1 like

Aii shit, twee wielen blijft link.

Zou je dit niet gewoon met beleid kunnen terugbuigen?

2 likes

Daar was geen scooterongeluk voor nodig vermoed ik! :innocent:

16 likes

Bij de titel dacht ik ff dat de band van je scooter krom was :rofl: Sterkte, gelukkig alleen materiële schade. Lijkt mij relatief goed op te lossen. Sterkte!

1 like

Het ziet er opzich wel reparabel uit

In elk geval beterschap :slightly_smiling_face: Ik zag er vandaag ook eentje onderuit gaan. Oppassen met de bladeren

1 like

Top, thanks!

Tsjaaa ook al is het een Guess horloge, het blijft taai

1 like

:sob: balen man
Succes met het zoeken naar een oplossing.

1 like

Het zou vast mogelijk zijn, maar daar durf ik eerlijk gezegd niet aan te beginnen. Ik weet niet hoe makkelijk dit soort sluitingen nog te krijgen zijn mocht ik de boel afbreken :sweat_smile:

1 like

Naast dat mijn jukbeen op een soort zwangere buik begint te lijken wel gelukkig wel inderdaad! :pregnant_woman:

Let’s hope so!!

1 like

Oh oh oh en hier lagen nog geeneens bladeren ook :man_facepalming: . Zo’n welbevreesde bocht die altijd spekglad van de ochtenddauw is, fungeert helaas ook als een soort gladde hoop bladeren

Danku, danku!

1 like

Auw man shit! Gelukkig heb je zelf niet veel, en enkel materiële schade.

Voor de band zou ik zoals eerder genoemd naar @Chris_EU gaan.

1 like

Ik kan @Chris_EU aanbevelen wie weet wat hij kan.

1 like

Bah , balen man .

Balen zeg! Op naar de AD en een nieuwe clasp bestellen… :ok_hand:t2: