Het is weer zo ver...!

Hey mede HF-ers. Het is een alweer tijdje geleden (1 maand…) dat ik mijn Tissot binnenkreeg die ik nog steeds met veel trots draag trouwens. Alleen zoals bijna iedereen dat hier heeft ben ik continu op zoek naar nieuwe horloges. Deze keer weer een dresser, een heel rustig horloge en misschien dat jullie mij daarmee zouden kunnen helpen want ik heb tot nu toe nog niet echt ‘het horloge’ gevonden. Dit is mijn wishlist:

  • = 42mm (ben niet de dunste zeg maar)

  • Witte wijzerplaat
  • Het liefst leren band, tenzij je mij kunt overtuigen :slight_smile:
  • Niet veel gedoe
  • Prijsklasse van 500 tot 700

Mooie voorbeelden die ik elders op het forum zag http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,2966622 waren de Baume en Mercier Classima en de FC Moonphase, deze vallen op dit moment buiten mijn prijsklasse en daarom ook niet realistisch, maar oh wat is die FC moonphase mooi…

Baume en Mercier Classima: http://www.mijnalbum.nl/Foto540-6TFT6RG6.jpg
Frederique Constant Moonphase: http://i1368.photobucket.com/albums/ag176/Candide1981/2_FC_705S4S6_zpsa4f2abd1.jpg

P.S. Sorry voor de tweede post waar ik wederom om hulp vraag bij het zoeken, aangezien ik geen meester ben in het zoeken.

Ik hoop dat jullie mij zouden kunnen helpen, alvast heel erg bedankt.

Max

Je kunt eens bij Stowa kijken? de Marine original bijvoorbeeld, is 41mm maar draagt behoorlijk groot.
Succes!:~

Ik ga even kijken, bedankt in ieder geval!

Gr Max

Deze bijvoorbeeld? Voldoet aan al jouw criteria, behalve dat hij te goedkoop is :wink:

Ciao, Henk

Deze zie ik op het verkoopgedeelte staan ; Baume & Mercier Hampton Spirit automaat

Ik weet het niet, het is een topklokkie moet ik zeggen maar het is me toch iets te druk… Wel bedankt voor het meedenken! :smiley:

Ik houd niet zo van andere vormen kasten, ik zet dat effe bij mn lijst. Vind hem sowieso te opgekropt, maar bedankt :slight_smile:

Er zijn verscheidene modellen v frederique constant, zoals n carree, of v maurice lacroix ,zoals n miros, die op de baai en elders met wat korting rond je budget haalbaar zijn. Die vind ik kwa stijl beetje in dezelfde hoek zitten.

P.s. ik dacht overigens dat er weer n juwelier was overvallen door je titel :sunglasses:

Nu je het zegt is het niet de slimste titel :P. Ik vind de Miros iets te druk en alle andere modellen van MLC zijn <41mm

Gr Max

MaxVH Schreef:

Nu je het zegt is het niet de slimste titel :P. Ik
vind de Miros iets te druk en alle andere modellen
van MLC zijn
Gr Max

Ik heb de miros coussin. Nu je t zegt, hij is kleiner dan 42, maar oogt door zn vierkante kast en vrij kale lichte wijzerplaat groter dan ie is. Ideaal imho voor iemand met forse polsen icm dress watch. Meestal ‘heurt’ n dresswatch niet zo groot te zijn.

Hamilton heeft ook wel wat forsere rustige horloges, zoals deze misschien?

Geen witte wijzerplaat (wel licht van kleur):

Deze Epos is wel iets boven je buget, maar ik vind hem zelf erg mooi

Die Hamilton is erg mooi! Gaat op mn lijst :~

Beste Max,

Met de vereiste die jij stelt zou ik toch voor de Hamilton Jazzmaster Slim Auto 43mm gaan. Een geweldige en een tijdloos horloge.

Bij Olfert & Co te Duitsland is het horloge in de aanbieding. Daarnaast kan je nog eens 5 procent extra korting krijgen door je aan te melden voor de nieuwsbrief en nog eens extra 3 procent als je betaald dmv een bankoverschrijving. Op deze wijze heb ik mijn Hamilton ook bij deze verkoper gekocht.

Succes met de zoektocht;)

Gr. Emre

Heel toevallig, ik zat hier net naar te kijken! Ik heb hem op premiumwatches wel goedkoper zien staan, maar deze gaat zeker op mijn lijst! Bedankt :)-D

Beste Max,

Ik zie dat deze Hamilton op de site waar jij het over hebt 545 euro exclusief 19 euro verzondkosten bedraagt. Bij de juwelier waar ik het over had komt het horloge inclusief alle kortingen uit op 515 euro. De verzending is gratis;)

Overigens ook niet onbelangrijk op de site waar jij het over hebt heb een levertijd van 3-4 weken. Ik zou niet zolang kunnen wachten hoor als ik een nieuw horloge zou bestellen:D

Ik ben benieuwd welke het gaat worden!

Succes Max!

Zal niet te klein overkomen. Een nadeel is dat je met dit prachtige horloge geld overhoudt :wink:

Misschien een tweedehands ML Pontos Day/Date, wel maar 40mm, maar oh zo mooi.
Tweedehands moet je die wel kunnen vinden voor ±700,-.

Candide Schreef:

Geen witte wijzerplaat (wel licht van kleur):

http://en.worldtempus.com/sites/default/files/hami
lton-spirit-of-liberty-h42415551-watch-face-view.j
pg

Wat een pracht klok is dit zeg! Ik was nog niet op de hoogte van de lijn… erg fraai!

Sorry, maar in plaats van tijdloos noem ik deze karakterloos…