Het Nederlandse Fromanteel maakt indruk met een exclusief duikhorloge šŸ™„

Ik vind het persoonlijk allemaal net te veel op elkaar lijkenā€¦ gewoon beetje storytelling!

De tandartsen in een TV reclame die tandpasta aanbevelen zijn vaak ook geen tandartsen, ondanks de witte jas en de tandartsstoel ā€¦

Wat een drama is dat MAN MAN toch heā€¦ wat een waardeloos populair geschreven artikeltje. geen enkele kritische noot, niet inhoudelijks over het uurwerk, eigenlijk een lange lap reclametekst wat een sfeerbeeld probeert op te roepen, je een gevoel probeert over te brengen, je te overtuigen dat het echt een geweldig horloge is. En dan die gedweep over ā€˜extreem gelimiteerdā€™. Als gerommeerde merken iets in 100-stuks-oplage maken is het gelimiteerd. Als ik met 3 vrienden 5 horloges maak in een schuurtje is dat gewoon ruk.
Horloge zelf; kast wel aardig, al mis ik de kroonberschermers op een duiker. Bij vintageduikers snap ik dat nog, omdat men daar nog niet over nadacht. Maar bij nieuw horen kroonbeschermers imo. Band: inspiratieloos. Bezel, niks bijzonders. Wijzerplaat zelfde verhaal. Al met a weinig bijzonders. En al helemaal niet voor 1000 euro. En alsof ik nog niet genoeg oog-aids had eindigen ze met: als je snel bestelt krijg hem voor (ā€¦)
:confounded:

4 likes

:rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl:

2 likes

mooi :watch: maar 40mm voor een duiker is toch te klein mijn inziens.

Hoezo, zak je anders niet snel genoeg naar de bodem? :sweat_smile: :zipper_mouth_face:

2 likes

Met de unieke Pendulum Night Dive-deal verzeker je jezelf van een onuitwisbare klok op je pols.

Een onuitwisbare klokā€¦flabbergastedā€¦

Beetje among the same lines als met je anus richting de zon liggen om vitamines op te doen.

2 likes

Lekker links laten liggen. Leuk voor de mode-horloge kopers die het weinig uitmaakt of ze een Daniel wellington, Fromanteel of Armani horloge dragen.

Vrienden die mij om advies vragen omdat ik het enige horlogegekkie ben adviseer ik altijd om in deze prijscategorie (100 tot 400) naar een mooie Seiko te kijken. Mooier en beter dan deze rommel met veelal goedkope quartz uurwerkjes.

2 likes

Je weet dat vet drijft op water toch? :sweat_smile:

1 like

:sweat_smile:

waarom denk je dat er tassen met lood aan dat lijf hangenā€¦

Ik heb deze post maar gevlagd. Word gewoon misselijk als ik naar de foto kijk. Bah. :frowning: :face_vomiting:

1 like

De foto plaatsen en er grapjes over maken is zo zo maar jij bent serieus aan het fat shamen. :thinking:

2 likes

Yup

Samen suppen is niet doorgegaan toch ?

Iā€™ll be a fat man soon if I donā€™t release myself from the spoon.

:rofl: :rofl:

1 like

Door op de link te klikken in het openings bericht van de topic starter.

Ja, die tekst is bar en boos.
Als ik Fromanteel was zou ik er niet gelukkig mee zijn.

2 likes

Stuur mij maar dat horloge :joy::joy::joy: met alle liefde review ik het voor ze.

1 like