Klinkt als
vrouw: “ik geef mijn man geen sex, hij heeft het toch niet nodig”
Heeft iemand dit verhaal gecheckt bij Rolex? Ik zie als bron nu één youtube filmpje en een paar websites die niet als betrouwbare bron te boek staan.
Staan ook filmpjes op YouTube dat kabouters bestaan…
Ik zie ze wel eens lopen…
Hans Teeuwen heeft er ook een stukje over, brengt hem dan netjes terug naar het bos.
Hier staan echt alleen maar aannames
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Helemaal waar!! De AD wil zijn quotum halen en daarom verkoopt hij aan de grijze dealer. Dat is natuurlijk niet wat het merk beoogt met zijn dealers, dus ik kan me voorstellen dat een merk dat wil inperken, maar in de huidige structuur is dat wat lastig!
Klopt. Het betreft hier geen wetenschappelijk onderzoek zoals geen enkele reactie in dit forum.
Wie kent de 100% waarheid? heb het hier nog niet gelezen.
Liegen op het internet, neeeeeee toch?
En voor elk wetenschappelijk onderzoek waarin A wordt beweerd staan twee wetenschappelijke onderzoeken die B beweren.
Conclusie: er is geen waarheid en alles is een aanname.
Dit is toch wel echt onzin hoor! Zonder filosofisch te worden (wat is waarheid?..) kan ik je als wetenschapper vertellen dat er een groot aantal zaken is dat zo goed als dat kan bewezen is en door bijna alle data wordt ondersteund. Dit bevat zaken als global warming bestaat en vaccinatie is goed. Het zijn de paar miniscule, vaak slecht gedocumenteerde, onderzoeken die iets anders aantonen die altijd worden aangehaald als tegenargument, maar die zijn over het algemeen gewoon niet serieus te nemen.
Klopt. En ik geloof ook wel in de meeste wetenschap.
Mijn tekst “Conclusie: er is geen waarheid en alles is een aanname.” was dan ook sarcastisch bedoeld.
Maar als iemand iets zegt, dan kan iemand anders daar - normaal gesproken dan - op reageren met tegenargumenten. Dat heet een discussie en dat vind ik interessant.
Natuurlijk gaat mijn kennis over Rolex niet ver en natuurlijk zijn mijn “meningen” over dit onderwerp gebaseerd op aannames.
Edit, zó off topic…
Haha ok touché!
Idd erg off topic maar dat sort opmerkingen moet ik toch even op reageren
Je hebt helemaal gelijk, ik reageerde eigenlijk ook meer op Sammies opmerking waar jij weer op reageerde.
On topic:
@Jozadel…het interesseert mij niet wat jij dom vindt. Wat is jouw bijdrage over het nieuwe beleid van Rolex, naast het commentaar leveren op andermans commentaar? Ik kan het namelijk niet vinden.
Wat zijn jouw waarheden over het Rolex beleid? Weet jij het dan allemaal zo goed of heb jij jezelf er ook niet genoeg in verdiept maar wel net genoeg om een ander dom te mogen noemen?
Iemand anders dom noemen maakt jou nog niet slim. Het bewijst alleen waarom het off-topic gedeelte gesloten moet blijven.
Bedankt voor je verhelderende uitleg.