Inmiddels een gewilde klassieker die steeds zeldzamer wordt. Gemiste kans dat Omega deze lijn niet meer heeft.
Dit is de mijne … Via het horlogeforum gekocht en inmiddels een full Omega maintenance service gehad in Brussel, en een nieuwe originele choco band. Zou leuk zijn de andere bezitters van het forum hier te zien met een fotootje.
Toevallig gisteren nog maar zitten kijken op chrono24. Terwijl ik zat te kijken dacht ik nog " dit horloge komt niet vaak voorbij op horlogeforum". Erg mooi klokje!
The Master coaxiaal met de anti-magnetische werking was min of mee bedoeld als vervanger, maar is nooit zo’n verkoopsukses geworden. Heb althans zelden hier iemand met deze uitvoering gezien.
Mooi topic en mooi horloge! Ik heb al eerder betoogd dat het een misser is van Omega om een van de drie uit de “Masters” serie stop te zetten. Maar ja, als de Seamaster voor duikers is, de Speedmaster voor astronauten en de Railmaster voor conducteurs dan weet je waarom hij niet zo goed liep.
Ben benieuwd hoeveel Railmasters er op het forum zijn, ik heb er geen maar deze komt akelig dicht in de buurt. De militaire voorloper van de eerste Railmaster uit '59, namelijk de RAF 1953. Dezelfde kast en uurwerk.
Erg mooi de railmaster. Vooral omdat hij geen datum heeft.
Deze komt wel in de buurt wat wijzerplaat betreft. Als je de duikring wegdenkt lijkt hij er sprekend op. Heb daar wel eens een photoshop plaatje van gezien.