Het ontstaan van jouw gebruikersnaam

Nobler is de naam van een beroemd ontwerp modelvliegtuig, lijnbestuurd, dus niet radiobestuurd, in de wedstrijdklasse F2B, ook wel ‘stunt’ genoemd. Deze klasse wordt in Nederland maar door een handjevol mensen beoefend. Het model is eind jaren 40 ontworpen en heeft in de jaren 50 - 90 meer gewonnen dan welk ander model ook. Het is als bouwdoos uitgebracht door TopFlite. Op de doos stond “the winningest model ever”. De ideale combinatie was aandrijving door een Fox35, 6cc gloeiplugmotor, bekend om de “4-2-4-taktloop”. Vanaf de jaren 70 stapte vrijwel iedereen over naar grotere modellen met grotere motoren. Ik heb meerdere Noblers met Fox35 gevlogen. Fox35 gebruik ik ook vaak als nickname. In mijn Avatar is de ontwerper van de Nobler te zien, George M. Aldrich, RIP, met een gerestaureerde Nobler, 50 jaar na publicatie van het ontwerp.

1 like

Oscar2 was de naam waaronder ik eerst opereerde op dit Forum. Toen de AOW en het pensioen kwamen, heb ik die forumnaam laten wijzigen in Omanido, als eerbetoon aan dat cluppie oude mensen, dat wat moois wenst te maken van het bestaan in de nadagen. Oud, maar niet dood!

7 likes

Het pseudoniem waaronder ik meer dan 10 jaar de geweldige hobby/passie/levenswijze Urban Exploration mee heb beoefend. Tevens ook de naam van mijn bescheiden website. Maar ben jaren actief geweest op verschillende urbexfora, eveneens onder deze naam. Dus dat is blijven hangen. Ook onder het welluidende “MrDecay” ben ik terug te vinden her en der. Mijn liefde voor verval blijft heel erg uitgesproken. Vandaar.

2 likes

Mijn gebruikersnaam? Poeh , daar kan ik niet zoveel over loslaten…straks weet iedereen dat het mijn naam en geboortejaar is :shushing_face:
FR als hoofdletters zijn dus mijn initialen EN de initialen van mijn favoriete club :muscle:t2:

1 like

Tja ik begon als kontenwasser maar al gauw kwamen er protesten van de ‘hardcore verpleegkundigen’ die zwaar in de verdediging gingen. Ik chargeer graag om discussie/dialoog uit te lokken. Heb er toen maar BroederBill van gemaakt want ik ben wel van het poldermodel. Maar eerlijk gezegd is billenwassen ook op verpleegkundig niveau nog steeds een hulpvraag. En Bill is trots dat hij Billen wast en genoeg centjes verdiend voor een paar horloges

16 likes

Eens, tijdperk: late Krijt :joy: één van de snelste mensen van Ned op de korte sprint. Afgelopen jaren vooral bezig als (sprint)coach :dizzy:

4 likes

en je bent vaak blij? :innocent:

3 likes

Zekers … ik ben net als Martina altijd positief en blij @koekoek :joy:

2 likes

Omega is mijn favorite merk, vandaar

17 likes

Heb dit topic net eens doorgescrold en dacht toen, niet voor het eerst, Wat zit er achter al die anons.
Zijn dit uitgeschreven ex leden en staat dit voor ANONiemen, of betekent dit iets anders.
Als dit op Social media gebruikelijk is, sorry dan,dat ik dat niet weet, want die gebruik ik niet

2 likes

De ANONs zijn een cult

2 likes

unnamed

8 likes

Aangezien ik nogal afwijkende danwel uitgesproken (lees opvallende) kleding draag wordt ik door intimi fashionista genoemd.

Op het forum heb ik eerst een tijd meegelezen voordat ik lid werd van dit leuke forum. Tijdens het inlezen kwam ik erg achter dat ik een off-norm smaak (noem het quirky) heb m.b.t. Horloges. De stap naar horlogista is dan snel gemaakt.

Toen ik mezelf hier registreerde luisterde ik veel naar de muziek van Jason Isbell

en Israel Nash.

Tevens had ik door wat fysieke ongemakjes toentertijd dermate veel medicatie in mijn lichaam dat mijn creativiteit hetzelfde niveau haalde als dat van een gemiddelde stoeptegel en echt niks beter kon verzinnen.

10 likes

11 likes

Ooit op een internationaal Moto Guzzi forum mee gestart naam/land. Dit later maar aangehouden, je moet toch wat :laughing:

Cash rules everything around me. Get the money!

4 likes

Hips… jaaa hhhoee kewwam hik n9galweer hopdie geburuikerrrrsnaam hik weeniemeerhoorr :beers::partying_face:

8 likes

Heel saai: de eerste twee letters van mijn voornaam en de eerste twee letters van mijn achternaam vormt samen JuKo.

2 likes

Nice :sunglasses:

1 like