Het Panerai-Instagram-debacle

Ik wilde vandaag spaghetti aglio e olio eten en misschien een mozzarella salade, maar laat maar.
Ik vertrouw het niet. Wat moeten wel vrienden wel niet denken als ik de fotos op Instagram zet. De schande.

2 likes

Gelijk heb je!

1 like

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

5 likes

Kan me er niet druk om maken. Niet om de fout die ze gemaakt hebben. En ook niet hoe ze er mee omgaan.

1 like

Snap ik.

Een McLaren is ook veel cooler.

Ik wil nu juist een panerai

3 likes

Na aanleiding van dit topic vanavond extra genoten van mijn 425 Siluro a Lenta Corsa :star_struck:

6 likes

Het hele instagramgedoe doet me niks. Maar dan ben ik die perezcope z’n site wat beginnen lezen en moet ik zeggen dat m’n zin in een Panerai een kleine knauw heeft gekregen. Niet afgeschreven, maar mijn wishlist is nog redelijk groot en dit helpt niet om op de eerste plek te komen.

Ik begrijp hoe pietluttig dit allemaal is, maar goed. Ik kan elke euro ook maar een keer uitgeven :upside_down_face:

1 like

Ik heb meerdere grote merken gehad, maar nog nooit Panerai… nu liep ik gisteren langs schaap… viel ineens mijn oog op een ā€œandereā€ Panerai. Echt ik was verbaasd, niet de standaard panerai en ik was geboeid?? Dus ik heb me net verdiept in de 978 of 977. :joy::joy:.

Dit verhaal zorgt overigens niet voor een andere merkbeleving bij me.

2 likes

dat is niet lief :disappointed_relieved:

1 like

Tip ga voor een maatje groter, Panerai draagt kleiner dan de diameter doet vermoeden. Ik ben erg blij dat ik uiteindelijk de 425 47mm heb gekozen. Van de Luminors vind ik op mijn pols de 44mm goed staan vandaar de tip ga voor een maatje meer met de 978 :wink:

2 likes

Neo-Panerai is zo nep als maar kan :slight_smile: .
Blijven desondanks wel karakteristieke dingen om te zien.

Wel mooi werk van die gast.

2 likes

Wel ja. Precies m’n ā€œprobleemā€. Die man heeft een punt, maar puur esthetisch zijn het wel leuke dingen, die Panerais.

Dat gezegd, tussen mijn Planet ocean en Explorer zit ik ook niet bepaald in een vervelende situatie. Tijd genoeg om de volgende te vinden.

Dank, scheelt bijna niets in prijs en je krijgt er een paar honderd meter extra waterdichtheid bij :joy:

1 like

Panerai is de weg al jaren kwijt. Denk dat ze blij zijn met de aandacht.