Storm-Glas water?
Is this for real? Holy shit dat is erg.
Maar Perezdinges zijn IG-account is ondertussen wel nog altijd weg. Benieuwd of dat ook terug opgelost zal raken.
ik snap niet zo goed waar mensen zich zo ontzettend druk om maken. Iemand van de marketing afdeling heeft een foto gebruikt waarop blijkbaar een replica op stond die niet van echt te onderscheiden is. Buiten dat ze gewoon heel goed zijn in het maken van replica’s is de persoon die de foto gemaakt/geplaatst heeft fout door de replica markt te sponsoren. Om nu met zijn allen huilie huilie te doen omdat Panerai geen reactie geeft vind ik vrij triest. Tegenwoordig wordt iedereen om het kleinste foutje al kapot gemaakt op (a)social media… Volgens mij zijn er belangrijkere dingen in de wereld die aandacht verdienen.
Oh, ironie.
Volgens mij heb jij de essentie van de discussie niet meegekregen.
In plaats van dat ze de boodschap omarmd hebben, hebben ze de boodschapper vermoord. Dat is het probleem dat al in de eerste post gesignaleerd werd.
Geen idee. Ik heb nog nooit instagram gebruikt.
Ieder merk kan makkelijk zo’n fout maken. Het is namelijk van afstand, en vaak van dichtbij, niet of nauwelijks te zien dat het een replica betreft. Dat is de bedoeling van replica’s.
Ik geloof in de scam van de Italianen om de Amerikanen een hak te zetten. Altijd leuk zo’n conspiracy, dat maakt mijn PAM nog mooier.
Ja, omerta is nog altijd een dingetje in Italië.
Dit verhaal is weer één van de redenen dat ik nooit een Panarai gekocht heb.
Er zijn legio verhalen online te vinden over hoe Panerai zijn eigen horloges net kan onderscheiden van fakes, soms zelfs niet als het horloge opengemaakt is.
Wat betreft de reactie van Panerai, dit is (helaas) niet vreemd bij grote (horloge) bedrijven. De meeste bedienen zich van het DELLE principe (Duch Einfach Legen Lassen Erledigen0. We doen er lekker niets mee, de ellende waait vanzelf over
In tegenstelling tot die mensen die ze op de instagram van Panerai een forum geven
Zeker. Maar erken het dan en los het op ipv de boodschapper, die een trouwe fan van je merk is, te kielhalen.
Er staat een PAM318 te koop, voor de collectors onder ons
Is die echt???
(and how would you know)
Ja, want daarop krijg je garantie van de familie Chrono 24! Met andere woorden: Chrono 24 laat zijn/ haar reputatie afhangen van de echtheid van deze Panerai! Vind ik stoer.
Heb een 118. Draag ik soms om Rolexvriendjes te kloten. Gaat alleen daarom al niet weg.
Als ik een Lamborghini had, ging die er vandaag ook nog uit! Rot-Italianen!