Het Panerai-Instagram-debacle

Yup! Het is mij, Ludo!

Italianen zijn hier over het algemeen niet goed in. KUCH FERRARI KUCH.

2 likes

:laughing:

Terugkomend op de originele vraag, nee, mijn PAM blijft. Ik weet dat die van mij origineel is en draag hem met veel plezier (en armhaar). Wat Panerai op zijn social media accounts doet, boeit mij niet zo. Ik draag een horloge omdat ik en mijn vechtgenoot hem mooi vinden en de rest boeit mij niet zo.

4 likes

Fixed that for you :stuck_out_tongue:

1 like

Dit vind ik altijd zo sneu

2 likes

We need to cancel cancel culture

2 likes

Leuke vraag: vrijwel alle sociale media onzin v.w.b. horloges gaat aan me voorbij. Afgezien van enkele fora. En dat hou ik ook zo.

Panerai staat voor mij voor Italiaans, zeer fraai, eigenzinnig, maar zelden perfect.

Dit soort genoemde flaters hoort er wat mij betreft gewoon bij en draagt, als ik ze te horen krijg, zeer bij aan mijn merkbeleving!

Ik vergelijk het een beetje met Ferrari in de formule 1. Altijd vooraan mee willen doen, maar zelden kampioen. Heerlijk! I love it.

12 likes

Ach, waar maken we ons druk over :grin:

3 likes

De krant mag geen fouten maken.
Het journaal mag geen fouten maken.
De rechter mag geen fouten maken.
De regering mag geen fouten maken.
Een moderator op HF mag al helemaal geen fouten maken.
Panerai mag geen fouten maken.
@ik maak ook nooit fouten.

2 likes

Man, het gaat toch helemaal niet om het feit dat ze een fout maken, dan wel hoe ze ermee omgaan.

Als jij een foutje maakt (zoals bij iedereen wel 's gebeurt) en er om gaat liegen, gaat vingerwijzen en het wegmoffelt vind ik je onsympathiek/onbetrouwbaar. Als je eerlijk zegt “oeps dat was een domme fout zeg” vind ik je gewoon een eerlijke toffe peer.

5 likes

Ik heb zojuist het hele draadje gelezen en ik weet nu niet of ik wijzer ben geworden of iemand ga vragen om me 5 minuten van mijn leven terug te geven :face_with_monocle:

2 likes

Plank

Daar hebben we iets voor! :joy:

5 likes

Hahaha oh ja, die was ik alweer vergeten!

1 like

Iets

Waar is het 100% harde bewijs dat dit een debacle is?

Het feit dat ze nu plots toch zijn verwijderd en er niet bepaald een statement volgt, dit terwijl een deel van hun vaste klanten hun ongenoegen laat merken in reacties duidt er toch enigzins op dat dit een aanzienlijk foutje was die niet door hun community wordt geapprecieerd. Debacle, foutje, noem het hoe je wil.

2 likes

Ah, de posts zijn verwijderd. Iedereen blij en we kunnen weer gerust gaan slapen.

1 like

Mug - olifant?

1 like