Omdat ik een ouderwetse ouwe lul ben die niet op Instagram zit, ben ik blij dat dit hier op het forum is gedeeld.
Nu graag nog een poll zodat ik m’n mening hierover kan laten afhangen van de meerderheid
Tja, dit lijkt allemaal een beetje op die influencers die zogenaamd de wereld rondreizen, maar ondertussen een photoshopje doen op hun eigen slaapkamer. Als t uitkomt worden ze compleet afgebrand door die volgers.
Ik vind op zich wel horloges met een eigen smoel, niks aan mis.
Waar ik mn vinger niet zo achterkrijg, wat is de kwaliteit van de uurwerken? Is dat inhouse, of misschien wel verbeterde eta of sellita.
Prijzen zijn stevig, maar dat wordt bepaald door de horlogemarkt. Ze vragen natuurlijm zoveel ze kunnen.
Ik heb zojuist voor het eerst gegoogled naar Perezscope, Blijkt een alias te zijn van Jose Perez(troika).
Het is net alsof je een mestwagen vol met gier opentrekt. De stront blijft maar in het rond spuiten.
Marketing is idd onzin.
Ik ben toch zeker niet gek.
Toch haalt ie mooi wat van die fraudeurs (of fantasten) onderuit.
Misschien omdat hij ze zelf nog goed kent uit zn toch wat rare verleden?
Tja met boeven vang je boeven blijkbaar. Door de grote mogelijke winsten is er denk ik geen groter mijnenveld dan vintage Rolex en Panerai.
Hebben ze een rukbunker in het achterkamertje dan?
Sorry, moerst natuurlijk natuurlijk zijn.
Je moet het artikel eens goed lezen en kijken wie erbij is betrokken… Master faker en (betaalde) moddergooier Orchi.
Nee Guus.
Had ik ook gezien, maar ondanks dat ik Orchi ook niet geloof zit er toch wel een kern van waarheid in.
Orchi …Chinese puppet…
Was altijd interessant wat hij postte maar tegenwoordig👎
Dit!
Wanneer je als merk foto’s gaat posten op je account waarvan je de oorsprong niet kent, loop je dit risico. Ik zou als merk dus ervoor kiezen om louter fotos uit eigen beheer te posten. En eventueel een account ernaast te hebben voor foto’s ‘uit het veld’.
Ik vind het een begrijpelijke misser want replica’s zijn zo goed tegenwoordig dat je dat soms - zeker vanaf een foto - niet kunt zien.
Hoop gedoe om niks als je het mij vraagt…
Zoals patek doet, het probleem daarmee is alleen: panerai is een community watch, zonder de paneristi En al hun gtgs zou het merk niet zijn wat het is, dus ze moeten wel de gemeenschap erbij betrekken.
Haha…