Het resultaat van het volledig openbaar maken van de horloge markt is dat alle advertenties zo incompleet mogelijk zijn. De een nog erger en incompleter dan de ander. Alsjeblieft mensen, lees even de regels alvorens je een bericht plaatst!
Sinds het voor iedereen vrij toegankelijk is om zomaar verkoop advertenties te maken daalt het niveau ontzettend. Aangezien het off-topic gedeelte weg is, is de horloge markt nu vrij toegankelijk. Ik zou zeggen: “stel verkooprechten weer terug naar TL3, laat forum leden een beetje moeite doen om TL 3 te worden”.
Ik erger mij in ieder geval dood aan alle slechte advertenties. Het is geen marktplaats!
Je kan duidelijk aan de advertenties zien wie al langer op dit forum rondspookt. Ben het met TS eens dat men wel meer aandacht mag besteden aan hun advertenties. Als ik rondneus in de Te Koop-gedeelte is het eerste waar ik naar kijk het formaat van het horloge. Kan je snel zien of het horloge interessant is of niet. En de rest natuurlijk…
Snap ik helemaal, maar het gaat echt helemaal nergens meer over. Straks worden er geen foto’s meer gemaakt en kun je on the spot kijken hoe oud het horloge is en welke kleur die nou eigenlijk heeft. Want het staat allemaal toch niet vermeld.
Er moet toch een noodsprong gemaakt worden on wat traffic te genereren hier. En zo blijft er nog wat te modereren he… Of weet je wat? Misschien voor het gemak ook de horlogemarkt dichtgooien, puur voor het gemak.
Misschien is een off-topic verkoop gedeelte wel een oplossing
Dan kan alle kringloop rotzooi daar zijn weg vinden naar de kopers.
Het niveau van de aangeboden koopwaar is, vergeleken met vijf jaar geleden, dramatisch.