Ik ben nog niet echt overtuigd
Je hebt wel een ‘vlag’ geplaatst om het niet voldoen aan de verkoopregels van een advertentie onder de aandacht van de moderators te brengen?
Is het niet handiger om dit rechtstreeks te bespreken met beheerder @Henrik en/of de mods @mcfr @jur @Jurgen @Freddy @Michael in plaats van een lange openbare discussie te beginnen?
Waarvoor de drempel wellicht iets hoger kan. Toelatingseisen waren al niet erg streng: drie weken af en toe ergens op reageren en een handjevol likes. Die zes maanden lidmaatschap eisen van weleer waren wellicht wat lang, ik voel wel iets voor iets in het midden daartussen.
Ik vraag me echt af hoe lang over dit soort zaken is nagedacht en waarom in navolging van het sluiten van off topic (ik had tijdens mijn werk het modereren nog kunnen doen overigens) ook dit soort maatregelen zijn genomen. Het lijkt wel of er een soort doel is om dit forum inderdaad de nek om te draaien en dan vervolgens de gebruikers daar de schuld van te geven.
Nu is het net als het behalen van je veterstrik diploma, heel weinig moeite doen. En er toch voor beloont worden.
Ik snap sowieso niet dat modereren nodig is in een off-topic gedeelte. Als ik in de kroeg een discussie met iemand heb komt er toch ook niemand tussen staan die m’n reacties verwijdert
Of erger nog: je bier afpakt!
Of nog erger: levenslange ban uit de kroeg!
Klopt, maar als het uit de hand loopt zal de kroegbaas je eruit gooien. Ook daar is dus toezicht.
Zie je het voor je. Zeg je tegen de barman; goh, wat een toestand he in Frankrijk? Word je zonder pardon of reden op straat gesmeten. Morgen mag je terug komen!
En als dan we toch bezig zijn: zelf een slotje kunnen zetten op een advertentie en het niet mogelijk maken er op te reageren door anderen dan de TS, en verkochte items archiveren na een paar weken in een aparte bakje
Dat is een idee! Ik stem voor!
Als er niet aan de eisen wordt voldaan gelijk de advertentie verwijderen.
Ik ben het er ook mee eens dat het terug moet naar TL3 maar laat nou net de aanbieder van de betreffende Tissot al twee jaar actief zijn en TL3 hebben.
Dan zou, juist hij toch beter moeten weten.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
En tien keer opdrukken, waar wél foto’s van geplaatst worden.
Weet niet wie de titel heeft veranderd
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.