Het te verloten boek

Zoals ik al had aangegeven, iedereen die mee heeft gedaan met de goede actie van @anon50762135EV maakt kans op het boek “The wristwatch handbook” ter waarde van ~€50,-.
Kortom enkel de mensen die hebben gestort kunnen in aanmerking komen. Echter er is nog een kans,…

Het originele topic:

Het te winnen boek:

https://www.ablogtowatch.com/the-wristwatch-handbook-by-ryan-schmidt/

Wat te doen als je gestort hebt en in aanmerking wil komen voor dit boek:
In dit topic kunnen de ‘storters’ een nummer aangeven. Niet zo maar een nummer,… nope, ergens tussen de 0 en 100 met maar liefst 2 cijfers achter de komma (jaja, ook @oscar2 :wink: ) . Dus bijvoorbeeld: 24,13. Per deelnemer één nummer.
Let op dat je een uniek nummer kiest, dus niet hetzelfde als een voorganger.

Tot wanneer is dit mogelijk:
Tot en met aanstaande zaterdag kun je je nummer posten. Zoals al aangegeven slechts één nummer per ‘storter’.

Wat als je niet gestort hebt, maar toch in aanmerking wil komen:
Als je, alsnog stort en dit kenbaar maakt in het topic van @anon50762135EV dan mag je gewoon nog mee doen! :slight_smile:

De winnaar kiezen:
Om het simpel te houden heb ik bij de lokale notaris (lees: thuisfront) een contract op laten stellen (lees: los papiertje) met het winnende nummer. Op zondag zal er gekeken worden wie het dichtste bij het nummer is en die zal het fantastische boek opgestuurd krijgen.
Indien er twee personen op dezelfde afstand zitten, dan mag ik een muntje opgooien.

Succes!!

25 likes

Top @Bidle :thumbsup:

Komt ie…

77,77

Jaja daar kan men een punt aan zuugen.

1 like

hier 20.

Oscar heeft niet goed opgelet in de klas :wink:

3 likes

Schoolmeester he!

1 like

Ik heb helemaal vertrouwen in het thuisfront bij jullie :smile:
Leuke actie.

Getal wat bij me op komt is 40,50 (toch een beetje rond mijn sweet spot wat betreft horloge diameter :wink:).
Gr.Wander

1 like

20,00 :wink: voor jou.

1 like

Ook goed. Afgerond toch 20!

1 like

Eigenwijsie :joy:

2 likes

Wel goed opgelet, zie ik nu. Citaat uit de eerste post: ergens tussen de 0 en 100 met liefst_ 2 cijfers achter de komma.
Oeps. Toch niet goed gelezen. Dan maar vals spelen…

3 likes

Ok… :joy:

Fantastisch leuk initiatief! :relaxed:

Mijn nummer: 84.09

2 likes

Leuk initiatief! En ik doe mee.

73,74

2 likes

Echt een leuke actie👍🏻
Mijn nummer, 36,63

1 like

Super @Bidle !

88.22!

1 like

Topper

12,34

3 likes

43,15

Leuke actie!

Mijn nummer: 66,66

Stuur het boek alvast maar op!:smile::wink:

2 likes

Mijn bijdrage qua nummer 27,83

1 like

Leuk!

47,25

1 like