De HF kerstgedachte: hulp in Moldavië

Waarom iets vragen en dan zeggen dat een antwoord niet nodig is? Snap jij het, snap ik het?

1 like

Dit vind ik oprecht nobel. Hulde !

1 like

Jij en je vriend daffie begrijpen wel meer dingen niet van en in dit topic. Geeft niet(s), hoor. Doe, zoals @anon50762135EV doet, dan doe je goed(s).

2 likes

Jij krijgt van mij een like…gewoon zomaar omdat het kan :thumbsup:

5 likes

Daffie is mijn vriend niet (mocht ie willen). Van hem krijg je een dikke like, van mij een dikke veer in je reet! En vertel gewoon even wat ik niet snap/begrijp? Gewoon een vraag, een simpele vraag. En graag wel een antwoord!!

1 like

:kissing_heart: love you too sweetheart.

4 likes

Top initiatief ide👍goed om soms iets voor een ander te doen!

7 likes

Vandaag ook een donatie gedaan.
:+1:

6 likes

Zojuist ook gedoneerd👍🏻

3 likes

De Kerstboom is al geruimd, maar de gedachte mag nog wel even voortduren.
Zijn er nog postzegelverzamelaars alhier? Een ieder die vanaf nu 25 euro stort bij Candide ontvangt een zeer zeldzame postzegel met ondergetekende, mijn blonde eega, en een witte Porsche911 cabrio.:innocent:

3 likes

Die postzegel geloof ik verder wel, maar 25 euro is echt géén geld voor een blonde dame én een 911 cabrio. :thumbsup:

4 likes

Kom Harry, eerst een foto van je aanbod voor ik stort. Anders gaat het geld direct naar @anon50762135EV’s netwerk van hulpbehoevende :grin:

3 likes

Heet @hendrik ook Harry ??? :anguished: :grimacing:

1 like

Alleen op zondagavond :laughing:

1 like

Gode zij dank! :relieved:

Ja, je zou er van maandag tot vrijdag Harry tegen moeten zeggen :wink:

1 like

Dat Kun je wel doen maar dan luistert ie waarschijnlijk niet🤔 dat doet ie trouwens toch niet, want de foto blijft uit tot op heden iig👻

2 likes

Zeg dat maar tegen zijn baas en collega’s… moet hij 5 werkdagen iedereen negeren…

1 like

wat een gezeur

als je niet wilt geven (en welke NL’er wil er nou geld wegggeven ?. ikkuh niet hoor !) kun je het ook nog uitlenen. micro leningen met een inleg van 25 euro die ook (meestal… 90%) worden terugebtaald , waarna je je centjes weer kunt uitlenen

ik doe het al een paar jaar en raak heel langzaam mijn inleg kwijt (valuta verschillen , af en toe een lening die niet terugbetaald wordt) maar ik mag wel kiezen WAAR het besteed wordt (en ja… ook in Moldavie)

maar ja… ik ga je niet vertellen wat je moet/kunt/wil , dat moet iedereen lekker voor zichzelf beslissen

8 likes

Ziet er goed uit, René! Ik ga ook eens kijken of dit een leuke manier is voor me om wat te doen.

2 likes