De HF kerstgedachte: hulp in Moldavië

Kom op, lang van stof reageerders, stap over je eigen schaduw heen en laat anderen de kans om wel inhoudelijk te reageren, en dat is: “goed idee Ide, ik doe mee en heb zojuist gedoneerd”

15 likes

Indeed👍

1 like

En zo is het!

:thumbsup:

1 like

Ik ben trouwens best benieuwd naar hoeveel geld wij samen in dit topic hebben opgehaald.:slight_smile: Ik vond het in ieder geval een fantastisch initiatief van Ide @anon50762135EV en heb het met volle overtuiging ondersteund.:+1:

10 likes

Ben ook best benieuwd eerlijk gezegd, maar of dat ooit precies zullen weten…?

Een prachtig initiatief uit het hart…:thumbsup:

6 likes

Het is heerlijk weer, komende week in Valeni, Moldavië !
Warmer dan wij ons, in het koude Holland.

https://freemeteo.nl/weer/valeni/7-dagen/lijst/?gid=617161&language=dutch&country=moldova

2 likes

Nou…wat let je :+1:

3 likes

Vakantie dagen op…:cry:

1 like

DONATIE Geef Een Lach @anon50762135EV @ThaPapper

Ik heb in eerdere berichten hier duidelijk aan gegeven waarom ik geen ene cent over maak naar dit project. HFérs zijn niet goed in lezen, dat is mij nu wel duidelijk na een maandje forum lid…

Ik bied als donatie aan mijn zo goed als nieuwe Seiko Flightmaster (met bekende bureau krasjes op band). Kost iemand 10Euro (voor aangetekend verzenden en de moeite die ik moet doen om naar de post te gaan). Verplichting: verkopen !! En opbrengst doneren aan Geef Een Lach. Daar wil ik graag wel een bewijsje van.

Het leuke van deze klok is dat hij géén ROLEX misalignment heeft zoals middels de 6 uur test blijkt.
Dus beter is er niet.
Als hier belangstelling voor is, graag een berichtje naar mij. Dan zoek ik er óók nog even de box en de papieren en de garantie erbij.

Hoop dat het nu een beetje beter gaat !

10 likes

Top René! :ok_hand:

2 likes

Goed bezig René!:+1:

1 like

Dat brengt mij op een idee, en zo helpt een Rus misschien wat Moldavieten(?)


Dit horloge tegen elk aannemelijk bod, over te maken rechtstreeks naar Candide, en ik betaal de verzendkosten. Kijk a.u.b. eerst even in het blauwe gedeelte voor nadere info. Zeldzaam horloge, zonder uurwerk …maar weer wel met een echte groene krokodil :grinning:

6 likes

Klasse!

1 like

Rene1 en Hendrik…top :thumbsup:

(still out of likes :confounded:)

1 like

Ook Jeroen is je daar eeuwig dankbaar voor.

Wel even schrikken van die bril. Ik dacht dat alleen malafide huisjesmelkers dat soort stijl-elementen wenselijk vonden, maar blijkbaar is een Jan-Akkerman-meets-Bernhard-Jr stijl helemaal de shit.

Hahahaha… Waar deze thread al niet goed voor is. De enige Seiko ooit die gewoon af fabriek recht uitgelijnd is.

Dat moet wel enorme doekoe opbrengen. Een unicum.

En dan is het in het Oosten van Nederland nog wel een graad kouder dan in Holland.

1 like

Ik heb best lang over deze uitspraak nagedacht, @marijn, en zelden heb ik zo’n mooi stukje zelfreflectie van jouw hand gezien.

Chapeau.

8 likes

Beste genereuze en betrokken HF’ers,

Zojuist heb ik weer contact gehad met Geef een Lach. Ze zijn erg blij met onze actie en het financiële resultaat er van. Er zijn 6 families voorzien van eten, warme kleding en spullen om te stoken. Dat hebben we toch maar mooi voor elkaar gekregen.

Namens Geef een Lach en namens mijzelf, zeer bedankt! Het laat toch maar weer mooi zien waar we op dit mooie forum met elkaar toe in staat zijn.

Iedereen die heeft gedoneerd en dit topic levend heeft gehouden, enorm bedankt voor de bijdragen, @Jur bedankt voor je heroverweging (dat vergt moed en wordt gewaardeerd) en steun. @ThaPapper bedankt voor je geweldige actie met de Seiko, @GMTplus1 voor het bijhorende bandje, @Rene1 en @SandroZ bedankt voor jullie acties in je verkoop topic, @bidle bedankt voor je boekactie, @grootmokum en @Fate_Amenable_To_Change bedankt voor de nodige ‘reality checks’ en het bredere perspectief. En natuurlijk @johngo bedankt voor je inspiratie van vorig jaar en @louis bedankt voor je uitgedeelde soep.

Ik ben ongetwijfeld wat noeste HF’ers vergeten in dit rijtje, maar die ook bedankt :wink:

Maak er een mooi 2018 van!

Ide

(foto op verzoek van Geef een Lach toegevoegd)

37 likes

Respekt! :wink: werkt aanstekelijk en zou zeker voor herhaling vatbaar zijn, zijn vele goede organisaties die een helpende hand kunnen gebruiken denk ik… De ene hand wast de andere!

2 likes

Fantastisch resultaat Ide…iedereen bedankt voor de inzet!

:thumbsup:

2 likes

Altijd leuk om iets te kunnen doen voor mensen die het nodig hebben :+1:

Het gevoel dat je krijgt bij zo’n reactie kan je nog steeds niet kopen, niet in de winkel, noch online :wink:

Mooi Ide dat we wat kunnen helpen aan het leed van deze 6 families in Moldavië :ok_hand:

5 likes