De HF kerstgedachte: hulp in Moldavië

Hoorde van een kennis lang gelee (moldavier) dat het indd behoorlijk corrupt land is…Blijft de vraag hoeveel er van ons geld daadwerkelijk naar de desbetreffende organisaties beland , maar ik voel dat hier iets goeds broeit!!! :wink: HF4CHARITY! ik ga eens uitzoeken waar een deel van mijn horloges gedeelte aan geschonken mag worden… als jullie tips hebben hoor ik dat graag!Respekt! u now who u R!!!

JAH RAS TAFARI!!! one love! zo dat is eruit!

1 like

Bedankt voor het opmerkzaam maken op dit doel Ide, goed bezig!:+1:

3 likes

Mooi geregeld.
Merry Christmass.

3 likes

Top geregeld, Ide. :thumbsup:

3 likes

Nu de HF Kerstgedachte: hulp in Moldavië zo’n groot succes is geworden en Geef Een Lach veel Moldaviërs heeft kunnen helpen, vraag ik mij nog steeds het volgende af: (@anon50762135EV)

Er zijn diverse hulp organisaties al jaren en structureel actief in Moldavo.
Ik heb er een paar genoemd: kom over en help.nl, leger des heils.nl, max maakt mogelijk.nl, en zo zijn er nog meer gecertificeerde hulp instanties.

Hoe komt iemand bij (het relatief onbekende en ongecertificeerde) Geef Een Lach ?

Gewoon nieuwsgierigheid, antwoord niet persé nodig.

Ik verkocht een keer via een Canon Verkoop groep op Facebook een lens aan een fotografe (Marijn Fidder), die mij en passant vertelde over haar hulporganisatie in Moldavië. Dus heb ik die organisatie op Facebook gevolgd en daar kwam vier dagen geleden de oproep langs die je in mijn openingspost ziet staan. Zo zie je maar, ook mij is wat opportunisme niet vreemd :upside_down:

Meer kan ik er niet van maken, soms zijn dingen vrij simpel :wink:

10 likes

Waarom iets vragen en dan zeggen dat een antwoord niet nodig is? Snap jij het, snap ik het?

1 like

Dit vind ik oprecht nobel. Hulde !

1 like

Jij en je vriend daffie begrijpen wel meer dingen niet van en in dit topic. Geeft niet(s), hoor. Doe, zoals @anon50762135EV doet, dan doe je goed(s).

2 likes

Jij krijgt van mij een like…gewoon zomaar omdat het kan :thumbsup:

5 likes

Daffie is mijn vriend niet (mocht ie willen). Van hem krijg je een dikke like, van mij een dikke veer in je reet! En vertel gewoon even wat ik niet snap/begrijp? Gewoon een vraag, een simpele vraag. En graag wel een antwoord!!

1 like

:kissing_heart: love you too sweetheart.

4 likes

Top initiatief ide👍goed om soms iets voor een ander te doen!

7 likes

Vandaag ook een donatie gedaan.
:+1:

6 likes

Zojuist ook gedoneerd👍🏻

3 likes

De Kerstboom is al geruimd, maar de gedachte mag nog wel even voortduren.
Zijn er nog postzegelverzamelaars alhier? Een ieder die vanaf nu 25 euro stort bij Candide ontvangt een zeer zeldzame postzegel met ondergetekende, mijn blonde eega, en een witte Porsche911 cabrio.:innocent:

3 likes

Die postzegel geloof ik verder wel, maar 25 euro is echt géén geld voor een blonde dame én een 911 cabrio. :thumbsup:

4 likes

Kom Harry, eerst een foto van je aanbod voor ik stort. Anders gaat het geld direct naar @anon50762135EV’s netwerk van hulpbehoevende :grin:

3 likes

Heet @hendrik ook Harry ??? :anguished: :grimacing:

1 like