Dank voor het delen. Mooie klok!
Aparte keuze, kan niet echt wennen aan de wijzerplaat. Doe mij de orginele maar…
Is het voor een volgende keer een optie om te vermelden hoe veel zoiets moet kosten? Lijkt mij toch niet helemaal onbelangrijk.
If you need to ask for the price, you probably can’t afford it.
Ik vind het helemaal niks trouwens. Zonde dat daar zulke mooie uurwerken in gestopt worden.
Er is geen enkele Rolex die ik overweeg, maar ik vind het wel makkelijk om te vergelijken met het prijsniveau van bijvoorbeeld Zenith, IWC of Omega.
Proest…
Brrr, nee totaal niet mijn keuze…
Ieder zijn ding.
Grtn Leen.
Werkelijk prachtig horloge!!
Sport wijzers, printed en witgouden indexen.
Mooie dikke kast zonder te groot te zijn.
Matte band!
Top uurwerk erin, verpakt in in een Faraday cage met dubbel caseback. Zelfde als de Milgauss.
Dresser maar ook sportief.
Knipoog naar het verleden, avation en racerij.
Veel techniek en perfectie voor een nette prijs vind ik, zeker in vergelijk met de Explorer € 6000,- list en de Milgauss 116400 € 7100,-
Volgende week de mijne ophalen!
Heb het horloge bij binnenkomst in 2016 aangeschaft in een opwelling bij schaap & Citoen, heb het sindsdien in de kast gelegd en er niet meer naar omgekeken (eigenlijk spijt van de aankoop). Echter sinds een maand of twee heb ik hem toch maar uit de kast gepakt en een aantal dagen gedragen.
Tot mijn verbazing is het horloge me steeds beter gaan bevallen en is hij eigenlijk niet meer van mijn pols af geweest. Inmiddels ben ik tot de conclusie gekomen dat het horloge me eigenlijk beter bevalt dan mijn Rolex Sub 116610LN. De meeste zullen me voor gek verklaren, maar toch vind ik het een beter dragend horloge dan de SUB en wel om de volgende redenen:
- de SUB heeft flinke brede lugs i.t.t. de Airking
- de SUB zie je echt overal, laats stond ik in de lift en zag ik er twee!!!
- hij zit erg comfortabel om je pols
Een nieuwe Rolex anderhalf jaar in de kast leggen is en daarna pas verliefd worden, is dat nou hardcore WIS of juist het tegenovergestelde
Welkom op HF!
Heb de air king ook net aangeschaft. In het echt een geweldig mooi horloge! Zit fantastisch, maat is goed! Draagt goed bij casual of sportieve kleding, maar ook bij een net pak. Ik had geen enkele twijfel bij de aankoop. Voor mij een zeer positieve verrassing, deze Rolex.
Een lilluk ding blijft een lilluk ding…
Dat heeft elke moderne Rolex
Edit: Oud topic
Inderdaad SybrenAnne.
Ontopic: prachtig horloge!
Maar, vraagje, puur voor de beeldvorming, wat is nu precies de recentste technologische innovatie van Rolex, zeg ná de ontwikkeling van het quartz horloge?
Ik heb dit even gemist.
Haha here we go again. Loco locomotief
Dus in die raket op wielen zit een Rolex snelheidsmeter, en daarop is de Air King ’ geïnspireerd '… is dit innovatie ?
Noem eens wat… qua koploper in de wereld o.i.d.
Allemaal indrukwekkend, maar ik had een vraag over technische innovatie… en wat komt er van @RLC, een ad hominem… nuff said