Het verhaal achter goodies

Zie vaak dat mensen bij aankoop of via via aan supper leuke goodies komen van de horloge merken.
Zelf ben ik groot fan van omega alleen heb ik
Zelf maar 1 keer een pen gekregen bij mijn service oja en de poets doek en de case
btw supper blij mee en die gaan ook mooi niet weg.

Dus de vraag en als je een leuk verhaal er om heen hebt hoe kommen jullie aan de goodies.

2 likes

Bij het onderhandelen als laatste dealbreaker zeg je met een vriendelijk gezicht: nou vooruit dan maar, doe er nog een Omega nagelknipper bij, en we hebben een deal.

21 likes

Ik kocht afgelopen oktober een Tissot voor mijn vriendin haar verjaardag op Bonaire. De prijs was ik stiekem wel mee akkoord, maar er ging zonder te vragen nog 150 dollar vanaf, en kreeg een armbandje voor mijn dochter en Tissot strandlaken voor mezelf. Geen flauw idee wat ik er mee moet maar heb een grote zwak voor onzin hebberij, zeker horloge gerelateerd :sunglasses:

6 likes

Je koopt een horloge van ca 5K en bent dan blij om een

en

van ca 5 euro. Daar lig ik zelf niet wakker van om eerlijk te zijn .

8 likes

Haha het zijn de kleine dingen in het leven die het mooi maaken
En ja ik ben fan van omega dus verzamel graag maar als jij er niks mee doet stuur me een pb en je bent er zo van af​:stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Bij de aankoop van mijn Hamilton Khaki Pilot (Cooper watch) trok de aardige juffrouw een la open en haalde er het beroemde Hamilton vliegtuigje in een originele doos uit. :heart_eyes:

25 likes

Alleen een echte fanboy loopt met een een Rolex petje en stropdas om.

4 likes

Dat is wel een hele gave goodie!

4 likes

Of zoals mijn moeder ooit mooi zei. Als je die pet opzet weet je tenminste zeker dat ze je neersteken :joy:

13 likes

Op een regenachtige dag naar de AD gaan (dat is niet moeilijk in februari) en gewoon vragen om een paraplu als je weggaat. :laughing:

6 likes

Niet eens een geld clip?

Bij Citizen geven ze een duikfles :grin:

3 likes

Kijk dat is pas gaaf

1 like

De Hamilton AD in de buurt handelt ook via Chrono24. Daar hadden ze een prijs staan zonder BTW. Bij afrekenen werd deze uiteraard nog wel even verrekend.
Ik ben naar de AD zelf gegaan, want ik wilde de KFM die dag nog hebben. Ik hield me van de domme en vroeg of de prijs die op Chrono stond ook in de winkel gehanteerd kon worden. Dat ging helaas niet, maar kreeg wel 10% korting en deze thermosfles.

De Oris heb ik via een online AD gekocht met flink wat korting, dus er zat verder geen goodie bij. Het horloge zelf vind ik fantastisch en dan ga je automatisch kijken naar goodies. Zo kwam ik er achter dat Oris ooit een Victorinox Manager met hun logo als goodie had. Ik verzamel zelf ook kleine zakmesjes, dus deze moest hoe dan ook komen! Na een paar oproepen via verschillende kanalen bood een aannemer dit mesje aan. Had die gekregen bij zijn Oris en wist niet meer waar het horloge was. Duidelijk dus geen horlogeliefhebber en hij had dus ook niks met dat mesje.
Ik was er uiteraard superblij mee en mocht het voor niks ophalen. Ik heb hem wel een bierpakketje gegeven, want met lege handen aan komen zetten vond ik niks.

17 likes

Ik kocht in Januari een Submariner en kreeg:

Een Rolex riem :stuck_out_tongue: Blijken ook nog voor veel geld verkocht te worden. Ik heb weinig schaamte, maar een gekregen riem verkopen… Nee :slight_smile:

9 likes

Kom steeds vakker tegen dat rolex echt grappige dingen geeft

:rofl:

1 like

Grappige knikkerzak of snoepzak.

1 like

Toch?

Hoop ik dan? Anders hoop ik dat je geen problemen hebt met eeuwige maagdelijkheid…

Ik vind horlogezooi leuk en ben ook nog eens gek genoeg ervoor te betalen!
Hier een kiekje van wat Sinnige spullenboel die ik gekocht heb, terwijl ik al lang geen Sinn meer heb …

Eerste wat ik altijd doe als ik een ‘nieuw’ merk/productlijn om de pols heb is eBay etc. afstruinen om te kijken of ik er leuke troep bij kan kopen.

Van Seiko Astron is overigens nauwelijks iets te krijgen. Jammer! :sunglasses:

Laatste goodieding in de collectie, een tweede muts van Marathon. De eerste had ik ‘bewust’ gekocht, de zwarte kwam bij mijn laatste bestelling als goedmakertje voor de hoge verzendkosten … :wink:

5 likes

Kocht een vintage Pontiac horloge en kreeg deze goodie erbij.

29 likes