Het verhaal achter goodies

Ja jammer dat ze bij Omega geen raket kado doen…

2 likes

Gekocht van een Omega AD die gestopt was met het Omega dealerschap.

2 likes

Het ergste vind ik die gekregen spullen vervolgens door proberen te verkopen op het forum.
Wees dan een vent (of vrouw) en stuur het naar een actie zoals bv. door @Jurk georganiseerd is en de opbrengst naar een goed doel gaat.

5 likes

Herkenbaar :grin:

2 likes

Ik kom altijd pas binnen wanneer mensen al genoeg drank op hebben. Dat verzacht het lijden.

2 likes

Niks verhaal, zakencijfer van je AD wat opkrikken en een goede relatie onderhouden waarbij je aangeeft een echte horlogeliefhebber te zijn.
Dan komen de goodies vanzelf. :wink:
Het is geen must voor mij maar sommige zaken zoals display items van een horlogemerk dat je zelf bezit vind ik wel leuk.

3 likes

Ik kreeg vandaag in de brievenbus mijn Hamilton catalogus die ik had aangevraagd en daarbij ook een sjaal:

4 likes

Ik heb best wel wat goodies gekregen, zoals de geijkte die in het topic worden geschreven. Pennen, petten (gaan naar mijn zoon die kaal is :smiley:, Zwitsers zakmes, Rolex sleutelhanger, speldje van Breitling enz. Ach het zijn extraatjes, maar soms kan een AD je toch verrassen. Zoals een paar maanden geleden, kocht een mooi horloge. Mijn vrouw was toen ook mee. Stond er een dure zijde plant bij die AD, mijn vrouw vond die mooi en vroeg waar die gekocht was. Kreeg het adres mee waar de AD die plant had gekocht. Mijn vrouw blij, wilde dus die plant gaan bestellen. Wat schetste onze verbazing, 2 dagen later een groot pakket van die AD en wat zat erin. Die plant die mijn vrouw mooi vond, is dan wel geen goodie maar wel een leuke geste van die AD. Zo vroeg ik laatst of zij ook kleine verpakkingen hadden om mijn horloges in de kluis te stoppen, kreeg een tas vol mee van diverse merken.

8 likes

Volgens mij heb jij in een dik half jaar ook een dikke 30 horloges aangeschaft.
Dan mag er ook wel eens iets van de vrachtwagen vallen hé.

3 likes

Lol EddieL, jullie houden ook alles bij :smiley:. Maar we hadden niet om die plant gevraagd, dus waardeerde ik het des te meer. Hadden ze ook niet hoeven doen :wink:

4 likes