Ik herken de vriendelijkheid van het forum ook. Deze week plaatste ik een vraag over schroefje wat ik ben kwijtgeraakt uit een pin in mijn Oris band. In no-time een reactie van @royke74…en er is van hem een vervangende Oris pin naar mij onderweg. Echt supervriendelijk en daarom de warme douche voor @royke74!
Aan een zo positief topic moet ik wel wat bijdragen. Zo ben ik heel plezierig geholpen door Hans @slls met een defecte Poljot chronometer. Hij wist hem prima te repareren, en ik kreeg nog wat materiaal mee ook. Ook de al eerder genoemde Rico @Bos stuurde mij gratis een rubber bandje voor mijn duiker. @anon50762135EV verraste me positief met zijn hulp actie voor arme oostblok mensen. Veel aardige mensen hier!
Jazeker! @Inca, bijvoorbeeld, die door z’n fotoreportage bij m’n service van m’n Aristocrat een heel andere sjeu aan dat horloge heeft gegeven.
En dan natuurlijk nog allerlei lieden waar ik gewoon plezierig zaken mee heb gedaan. Ze weten wie ze zijn.
[quote=“MotoSkooly, post:23, topic:145009”]
. Maar ik heb het virus aardig onder controle de laatste tijd.
[/quote] Que???
Enkel de inlay vervangen. ‘s Avonds de gordijnen dicht doen voelt voor mij al als een halve verbouwing.
Hahaha, die ga ik onthouden.
Misschien kan @anon50762135EV je nog wat tips geven wat betrefd het verwisselen van de bezel.
https://www.horlogeforum.nl/t/candides-horloge-projecten/108378/57
Ik weet niet meer wie het Was van wie ik mn eerste hommage had overgenomen. Maar dat Was onder het mom van probeer maar uit. Lijkt het je wat, dan maak je de centjes maar over of anders stuur je em maar weer terug.
Het leek haast de Wehkamp…
Absoluut.
Het is niet de bedoeling dat topics om zeep worden geholpen waardoor ze moeten uitwijken naar off topic.
Graag on topic blijven.