Heuer autavia manual circa 1970 met een decoprecie ring wie kan hier wat meer over vertellen alvast bedankt
Er klopt hier iets niet aan of ligt dat aan mij? Of dat is gewoon gebrek aan mijn kennis en is dit een zeldzaam model.
Uurwerk is een Valjoux 7734 als hij hand opgewonden is denk ik.
Horloge is van een vriend van me,heeft hem gekregen in 1972,maar hij wil wat duidelijkheid over het hirloge
Goede foto ook. De details zijn goed zichtbaar
Foto kreeg ik zo door van hem
aan de hand van deze foto kunnen we niet veel denk ik het valt niet mee om hier iets zinnigs over te zeggen zo
Oké zal vragen of hij nog wat betere foto’s heeft
Het lijkt een beetje een samenraapsel. Plaat is lijkt een ref 73463, maar de wijzers en bezel komen daar niet mee overeen.
Lijkt me raar,het horloge is gekregen in 1972 en nooit voor een service ofzo weggeweest,dus wisseling van plaat of wijzers is hier niet aan de orde
Kijk dat linkje dat ik stuurde maar door, ik zie niets wat op die van jou lijkt… Mischien dat de echte experts er wat nuttigs over kunnen zeggen!
Ik zou je wel eens in het echt willen ontmoeten kunnen we eens over horloges praten en weet je dat ik geen oplichter ben Ps vraag eens aan Ramon van crownquard
Ik probeer voor iemand duidelijkheid te scheppen
En als je voor iemand wat vraag hoef je geen bak ellende over je heen te krijgen
Zitten toch heel veel echte horloge expers hier op het forum dus ben ik benieuwd wie hier wat over weet
het ref nr van het horloge is 73463 dat klopt maar de bezel kunnen we niet thuis brengen,omdat deze bezel merendeel op automatic,s is geplaats en niet op opwinders
De bezel is volgens mij niet correct voor dit model, de decompressie bezel hoort inderdaad op de automatische versies en dan specifiek de duikers uitvoeringen.
Verder wel een leuk horloge
Mocht je vriend hem willen verkopen dan graag een PB
Hij wil hem niet verkopen hij heeft hem van zijn vader gehad 42 jaar geleden,hij loopt al een paar jaar te zoeken,bedankt voor u reactie
niet mijn expertise
ik zou even wat foto’s op onthedash.com neerzetten (Heuer discussion board) daar zitten de meeste kenners