Poeh. Die heuer is mooi zeg. Onlangs kocht @obi-wan-mtb een vergelijkbare Sinn. Mijn Duits is ondermaats dus is weet niet of de sinn op de brief onder het horloge er ook iets mee te maken heeft. Wel weet ik dat sinn en heuer vaak zeer gelijkaardige horloges verkochten. Je kan in pb eens vragen wat hij voor zijn horloge heeft neergelegd. Verder gok ik dat @Brick er mischien iets meer van weet.
Ik heb Geen idee maar zo’n heuer kan ik op slag verliefd op raken en het vakantiebudget oprekken. Als het in de mogelijkheden ligt; meepakken en er een mooie vakantieherinnering van maken! Zo vaak ga je er niet tegenop lopen
Hmm, zou ik dan echt te goed van vertrouwen zijn? Winkeltje lag overigens vol met nog andere dingen wat we wat vertrouwen in boezemde. Even staan praten met de man en heb ook zijn visitekaartje.
Ik wil niemand beschuldigen maar het is wel erg compleet en mooi uitgelegd… geen deukje in de papieren, alles stempels goed te zien… wees voorzichtig, als het klopt is het een TOPvangst. Ben benieuwd
Sjezus, wat spijtig… had de aankoop al bijna gedaan maar dacht toch eerst even hier op t horlogeforum te gooien en anders morgenvroeg op te halen (op doorreis). Ik heb niet de ervaring om de echtheid van de brief ed te beoordelen helaas. Ik kom niet verder dan de feeling, reviews en een mooi Instagram kanaal.
Van de drie vintage horloges die ik in Italië heb gekocht was er eentje een misser. Die kwam ik tegen in een ander winkeltje in Florence, het sprak me aan, ik had er geen onderzoek naar gedaan en ik heb het risico genomen. Maar goed, dat ging ook niet om dit soort bedragen.