Shit, nu je het verklapt hebt heb ik weer een grap minder voor zondag. Bedankt voor de complimenten trouwens
Had ik nog niet aan gedacht… hm, gaat die nog wel of niet erin komen
Maar tekenen is maar 1 deel, die grappen en de actualiteit is een andere. Voor zondag heb ik hem al deels in de zwarte lijnen staan, alleen het einde nog… even kijken of daar nog een leuk topic voor voorbij komt.
Ik zag dit topic weer en verbaasde me, @jurk is weer productief, de cartoon gelezen en dacht van, zo weer een andere techniek en ook mooi gevulde duidelijke tekst ballonnen, toen eromheen gekeken blijkt het geen Jurk te zijn maar een "Zand"y sculptuur te zijn maar zeker geen los zand.
Ook de grap van Jack Ma kwam in me op en inmiddels nog veel meer ideeën wat het gaat worden.
Het volgende album zal dan een Zand Jurk worden voor het goede doel…
Hulde aan u @Jurk en @Sandy wat een werk en tijd gaat hier inzitten en dat allemaal ter vermaak van ons nederige HF leden.
Dank, en ik kijk met een gezonde spanning uit naar komende zondag, maar wil met liefde ook nog wel een weekje wacht dus no pressure
Echt top Heren !
Dank. Eerst maar eens zien hoe goed het gaat. Ik ben nog niet echt begonnen.
Dankje, ik hoop het.
dankje. Maar, jou van je troon stoten? dat betwijfel ik. Je bent de eerste, bent imho grappiger en heb het neergezet. Zonder jou was de strip nooit zover geweest als dat het nu is, laat staan dat iemand je wil helpen om het door te zetten.
Wat een leuk initiatief om ook weer door te zetten. Supergaaf, ik ga zo kijken of ik nog wat heb. En anders maak ik misschien gewoon wat over, want af en toe is het goed om zo’n doel extra te steunen.
Dankje. Met het café komt het wel goed, het blijft niet zo lang daar gelukkig. We moeten immers door; er moet wat in elkaar gezet gaan worden en we moeten de mensheid redden door de ruimte in te gaan.
Ik denk een brunmontagne, Casio of een sea-gull. Nee, alle gekheid op een stokje, dat gaan we nog wel zien. Er is ruimte voor meerdere mensen, twee mensen zijn al op Chineesje wijze vrijwillig gesteld, maar er gaan er vast meer mee. Iedereen heeft zo zijn eigen wensen en we zijn geen NASA die gratis werkhorloges meegeven.
De aardbewoners zullen denken dat we er een zon bij hebben in ons zonnestelsel. Maar die DD zal nooit de zware selectiecriteria halen. Dat weten we allemaal.