Jij een horloge en kinderen een wens (ook in 2021)

Zoals we allemaal weten heeft @Jurk, in 2019, met een geweldige initiatief namelijk zijn eigen tekentalent, veel forumleden weten te bewegen om te doneren aan stichting doe een wens in ruil voor een avatar en/ of een tekening op verzoek. Ik ben hem daarvoor in ieder geval dankbaar :pray:.

Laten we ook in 2020 doorgaan met doneren aan stichting doe een wens en ook dit jaar weer kinderen blij maken.

Hoe?

We hebben allemaal wel een horloge liggen waar we niets mee doen of niet naar omkijken, waar we ook de moeite niet voor nemen of willen nemen om het te verkopen via HF, marktplaats of waar dan ook.

Een dergelijk horloge kan best nog interessant zijn voor een liefhebber. Laten we genoemde horloges te koop aanbieden op HF tegen een donatie aan stichting doe een wens.

Dus een geïnteresseerde in het horloge doet een donatie aan Stichting doe een wens, levert een bewijs aan bij de aanbieder, dat hij/ zij een donatie heeft gedaan en ontvangt het horloge van de aanbieder tegen verzendkosten. De aanbieder ontvangt dus geen geld voor het horloge wat hij/ zij aanbiedt behalve de verzendkosten

De aanbieder bepaald het minimum te doneren bedrag wat gelijk staat aan de waarde van het horloge wat hij aanbiedt (uiteraard dient dit minder te zijn dan de marktwaarde).

Ik trap af met een Invicta Pro diver volgens mij de 8926. Nu te vinden in het blauwe gedeelte tegen een donatie van €40 aan stichting doe een wens.

Natuurlijk hoop ik dat er meer HF leden volgen. Trek even die laden open :+1:

Groetjes SAT

61 likes

Mooi initiatief!

1 like

Prima initiatief! Ik heb absoluut nog het één en ander liggen, ik ga kijken…

Dick

2 likes

Mooi Initiatief!

bij deze wil ik toezeggen dat ik avatars voor het goede doel wil blijven maken.
Ik had eerst aangegeven dit maar 1 jaar te doen en hiermee is zo’n 1100 euro opgehaald.
Tekeningen doe ik niet meer. Dat kost mij teveel tijd icm alle andere tekeningen.
Maar in ruil voor een bijdrage maak ik nog wel een avatar voor je.
Voor jou @SAT roman.

13 likes

:pray:

1 like

Top @Dick_V

Mooi gebaar @SAT! :ok_hand:

1 like

Super initiatief!

Hier een gebruikte TW Steel op zgan band: €25,-

3 likes

PB’s stromen binnen. Fijn om te zien dat er een start wordt gemaakt .

De eerste die heeft gereageerd ontvangt van mij een PB :+1:

3 likes

Dit is een zeer mooi initiatief. Ik heb misschien nog wel een of twee horloges liggen die hiervoor in aanmerking komen. Ga morgen eens even zoeken. :+1:t4:

Super kerel dat is exact wat ik hiermee wil bereiken :pray::+1::+1:

1 like

Mooi initiatief, @SAT :+1: Ik wil hier ook wel aan meedoen, to be continued. Als er meerdere gegadigden zijn krijgt de bieder die de hoogste donatie wil doen het horloge?

Gaaf initiatief! Ik heb redelijk wat dingen liggen waar ik niks mee doe, al vraag ik me af of er op hf mensen zijn die er op zitten te wachten. Tot hoe lang loopt deze actie en is het gewoon posten in dit topic?

1 like

Zou kunnen, dat is aan de aanbieder. Ik heb er voor gekozen om voor de gene te gaan die het eerst heeft gereageerd :+1:

Posten in dit topic wat je gaat doen en wat je gaat aanbieden en vervolgens aanbieden in het blauwe gedeelte als TR tegen een bod aan stichting doe een wens :+1:. Althans zo heb ik het gedaan.

2 likes

De Invicta is gereserveerd voor @Phyl :+1::ok_hand:. Zodra ik het bewijs van donatie heb gezien is de eerste donatie van deze actie een feit .

Top mensen :+1:

4 likes

Heb je dus een horloge welke hiervoor in aanmerking komt vermeldt het dan in deze topic zodat het onderwerp actueel blijft.

:ok_hand::+1::+1:

2 likes

Gaaf initiatief; ik doe ook mee. :slightly_smiling_face::ok_hand: Ik duik morgen in mijn horlogekistje en zal er eentje uitkiezen die de moeite waard is. :+1:

2 likes

Top kerel, super dit :ok_hand::+1::+1:

1 like

Ik ga ook eens kijken wat ik nog heb. Top initiatief.

2 likes