Jij een horloge en kinderen een wens (ook in 2021)

Ik doe mee, met 50% van de opbrengst van mijn C/shape Constellation. Mits verkocht voor het einde van de maand januari. Goed initiatief @SAT!

TK: Omega Constellation C-shape blauw/fluted: 50% van de opbrengst voor “Doe een Wens”

8 likes

Super @Bauhaus

Ik roep een ieder op die een Omega Constellation C Shape begeert, die van @Bauhaus aan te schaffen :joy::ok_hand::ok_hand::+1:

3 likes

@SAT topper ben jij man serieus! Weet je wat ook mooi zou zijn, alle donaties verzamelen en als 1 groot HF donatie aan te bieden

3 likes

Zou inderdaad ook kunnen. Wellicht dat iemand dit verder zou kunnen adopteren en er iets geweldigs van kan maken

De echte topper is @Jurk die met zijn tekentalent vorig jaar een boel centjes voor de kids heeft gerealiseerd :pray:

4 likes

image

Klasse dat @Phyl €10 meer heeft gedoneerd dan gevraagd :pray:

Trek de laden open mensen

7 likes

Super initiatief!

1 like

Helemaal mee eens!

1 like

Mooi initiatief!

1 like

Heel mooi initiatief!

Ook van @jurk met de avatars :+1:

1 like

Seiko King quartz in prima staat met originele bracelet en verse batterij. Gekocht op HF voor € 70,00 mag voor een donatie aan dit doel weg voor @ 50,00.

:+1::+1:

8 likes

Al gereserveerd :+1::+1: geld is overgemaakt. Horloge wordt vandaag of morgen verzonden naar @Cris :+1::+1:

5 likes

Lekker bezig!

Voor mijn TW Steel lopen niet veel mensen warm. Helaas op dit moment zo niet iets anders liggen…

1 like

Prachtig initiatief als voortzetting op het mooie idee van @Jurk. :ok_hand:

4 likes

Alstu… #peerpressure :wink:

2 likes

Dat is nog eens snel! Vanavond een nieuwe avatar en een donatie naar het goede doel :slight_smile:

2 likes

Ik weet zo niet wat ik thuis heb liggen, daarom gooi ik alvast deze uit het blauwe gedeelte erin. Kost 50 Euro.

1 like

Voor stichting doe een wens, en het mooie initiatief van @SAT :

Seiko 6217-7000 ‘64 Olympics worldtimer

Sorna Worldtime (nieuw)

5 likes

En verzonden :+1:

1 like

Erg mooi initiatief! Respect voor een ieder die hier aan mee gaat/doet !

2 likes

Geweldig dit :pray::ok_hand::+1:

2 likes