Jij een horloge en kinderen een wens (ook in 2021)

Ha @SAT.
M’n Constellation is gereserveerd.
Overdracht gaat nog even duren.
Maar er komt 425,- euro bij voor het goede doel :+1:

18 likes

Wow :grin:, geweldig :ok_hand::ok_hand:. Dat zijn een hoop centjes voor de kids :+1::+1:

4 likes

Wat een bijdrage man :ok_hand:, echt top.

5 likes

Zou gaaf zijn als we dit voortzetten :+1:

2 likes

Geweldig dit!

Fantastisch!! Dit gaat hard. Ik wist wel dat er ‘slimmere’ manieren waren. :laughing::+1:.

1 like

En er komt zondag hoe dan ook nog een mooi bedrag bij; op beide horloges is al geboden!

Ik krijg trouwens leuke reacties en zie ook grappige dingen gebeuren mbt bovenstaande advertenties, daarover meer na zondag :slight_smile:

2 likes

Fantastisch gebaar!

2 likes

En weer een kleine €50,- (incl mijn bijdrage) naar Doe een wens!

@FLaan: top! :+1:t2:

4 likes

Heel graag gedaan. Jij bedankt @Lwd79 voor de kans!

2 likes

Goed idee, leuk! Ik doe bij iedere verkoop mijn horloges altijd 20/25 euro naar een goed doel. Zo blijft de hobby leuk en wordt niet alleen ik er blij van.

6 likes

Top heren, laten we dit met z’n allen gewoon blijven doen :ok_hand::+1:

3 likes

Op beide horloges is mooi geboden, er komt ongeveer €350,- bij voor doe een wens! Dank voor de bieders :+1: (die van mij deze avond bericht krijgen).

5 likes

Wow, geweldig dit :pray:.

Ik wil nogmaals iedereen oproepen om horloges, waar je niet naar omkijkt, via het blauwe gedeelte te ruil aan te bieden tegen een vergoeding aan stichting doe een wens.

Een wens in vervulling laten gaan van kinderen, die weinig of niets hebben, is toch het mooiste wat er is?

Dank aan een ieder die hier reeds aan heeft meegewerkt :pray::pray::+1:

4 likes

Ik heb ook nog 2 horloges die ik hiervoor wil gebruiken. Maar ik kan helaas niets in het blauwe gedeelte plaatsen😔

3 likes

Mogelijk ken je iemand anders hier al die het voor je kan aanbieden? Voor een goed doel zal er mogelijk iemand zijn die dat voor je wil doen anders?

1 like

Klopt ik wordt ondertussen geholpen😄

4 likes

Kijk aan, goed bezig :+1: :slight_smile:

2 likes

Met dank aan @Brambo :sunglasses::+1:

1 like

Gr Bram

3 likes