HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

“je bieCHt alles eerlijk op over die horloges en aan het einde zeg je dat je een relatie met de buurvrouw hebt” :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: Geweldig!

Gelukkig heb ik niets op te biechten over de horloges en de buurvrouwen?? Brrrrr… moet er niet aan denken…

2 likes

Heerlijk weer Jur! De zondag is goed begonnen! :ok_hand:

Iets zoals met een hamer op je duim slaan, dan voel je de speldenprik in je vinger ook niet meer. :joy:

2 likes

:joy:. Zal de tekst nog ff aanpassen :see_no_evil:

2 likes

Leuk! Het karakter is spot on, had ook zeker een opmerking van mij kunnen zijn :rofl:

2 likes

Hij is weer leuk :+1: :grinning:

2 likes

Haha de avondklok, het meest voor de hand liggende is het leukste, weer erg mooi Jur!

3 likes

Gelukkig ben ik dat niet, want ik moet er niet aan denken om iets met een van mijn buurvrouwen te hebben… God behoede me!

En die avondklok! Geniaal! @Jurk Je hebt mijn weekend helemaal goed gemaakt!

3 likes

Hij is fantastisch Jur!
En complimenten voor de teken stijl.
Mooie details, en de avondklok :joy:

2 likes

:ok_hand::ok_hand:

afbeelding

7 likes

Als je denkt dat het niet beter kan dan ken je de cartoonisten van HF niet :wink:

Goed gedaan en zeer grappig!

2 likes

Dat meteen bieden voor die “gloeilamp…!” Schitterend. :ok_hand:

3 likes

1 woord: Geweldig!!!

2 likes

Sterk!!

2 likes

Hele mooie👌

Vooral die €500😂

2 likes

Wat een prachtige strip @jurk. Hij ziet er geweldig uit, superstrak, lekker getekend en weer helemaal actueel spot om en met hoop humor. Ik heb nog een hoop te leren :bowing_man:

2 likes

Heerlijke strip weer :smiley: , complimenten!

2 likes

Fantastessssss je zou zou zo een cartoonserie kunnen leveren voor een dag/week blad.
Actueel,satirisch,en teken technisch zeker zo goed als andere “bekende” cartoonisten.
In één woord Super.

2 likes

Erg leuk! Moest hard lachen om het welgemeende advies…:grinning:

2 likes

Ja grappig he! Sommige simpele grapjes zijn het leukst. Bedacht hem ook op het laatst. Had wel bedacht dat de beer deze week iets ging zeggen / denken.

Precies Hans :+1:

Dank allemaal voor de complimenten! Heel leuk om te horen.

:sunglasses:

Ik wilde de twee topics op deze manier aan elkaar breien. Vond het zelf ook wel grappig. En ook leuk om te zien dat de simpele grapjes zoals de 500 en de avond klok net zo leuk zijn. Maar misschien ook wel omdat er een hoofdgrap is. :thinking:

Dat is een heel mooi compliment! Dank jongens. Het doel is natuurlijk ook wel dat het steeds professioneler wordt.

Dank! Je bent net begonnen!! En je eerste strip kwam goed binnen. Gewoon een kwestie van tijd :facepunch:

Fijne zondag iedereen!

7 likes

Hahah deze is echt te grappig :rofl: goed gedaan jurk!

2 likes