HF Café Deel II... Daar is altijd wat mee!

Hehe. Ik snap ze eindelijk eens allemaal. Misschien moet ik wat minder hier zitten en meer tijd met de kinderen bezig zijn :shushing_face: of andersom

2 likes

Haha leuk gedaan weer. Moest hard lachen om de avondklok :joy:

2 likes

Een lichtpunt op deze druilerige ochtend! Leuk gedaan!

2 likes

Goede strip weer, bedankt voor het maken!

2 likes

Superstrak deze, top! De overdenkingen van de beer is een erg leuk toevoeging :slight_smile: uperstrak deze, top! De overdenkingen van de beer is een erg leuk toevoeging :

2 likes

Dank!! Heel graag gedaan. En leuk te zien dat hij zo goed is ontvangen. Probeer elke keer weer wat beter te doen. Nu extra gelet over de decors inclusief perspectief wissel. De auto is de rode draad waar het omheen draait. Is iemand al opgevallen waar de telefoon is?

5 likes

Volgens mij ligt hij in de plomp… :slight_smile:

3 likes

Heel goed! :ok_hand:

2 likes

Netjes heb er wel mee kunnen lachen.
Tof gemaakt man.

2 likes

De avondklok :rofl:, briljant gevonden :+1:

2 likes

De strip is weer schitterend (trouwens die van Sandy vorige week ook, had toen de tijd niet gevonden om te reageren),
Die toevoeging van de overdenking is een leuke :ok_hand: Ben benieuwd welke er nog komen want het zal niet altijd even simpel zijn om telkens iets te vinden met betrekking tot horology :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha. Weer lekker gelachen.

2 likes

Hij is weer goed hoor! :+1:

2 likes

Ben ook benieuwd.
Gelukkig hoef ik maar om de week. :sunglasses:

Leuk! Nog bedankt voor je donatie.
@anon50762135 waar blijven de foto’s van jou in die onderbroek?

:facepunch:

4 likes

Mooi! Ik had zelf heel veel lol om de groene theepot op je hoofd. :joy:

3 likes

Voel me wel vereerd :innocent:
Nog niet zo lang lid en nu al een rol in super toffe strip te pakken.
:exploding_head:

2 likes

He’s back.

1 like

Yes!

nee hij wilde zijn eigen geld gaan verkopen

5 likes

Het was wat meer stress deze week. Op woensdag had ik al een verhaal uitgeschetst, maar ineens waren er nog wat onderwerpen die er in moesten komen. Ze waren echt te leuk om te laten liggen. Ditmaal niet met kleurpotloot, maar met “brush pens”; soort van stift, met aquarelkleurstoffen erin en een veel zachtere punt waar je mee kunt “verfen”. Niet helemaal top gelukt, maar wel met de hand zeer heldere kleuren. Dit vergt nog wat oefenen volgens mij icm papier en mijn scanner.

In de eerste plaats hebben we een dierentuinverzoek van SilentRotor. Te mooi om in mee te gaan uiteraard, want onze helden gaan op pad voor het geval de aarde vergaat aan de Corona.

Wat kun je met dieren. De aarde of een andere planeet herpopuleren, maar ook voor onze hobby zijn ze redelijk essentieel. Wat nou als je bandjes opraken terwijl je op reis bent.

Mijn eerste schetsen om te oefenen, waren een gesprek tussen Han en Schoen. Waarbij Han helemaal klaar was met Corona, een Omega FOIS-reclame ziet en bedenkt dat ze de ruimte in kunnen (daar komt deze basis vandaan). Han is het uiteraard nog steeds helemaal zat, zeker met de lock-down. Wie het ook zat zijn hier, de rappers die door AmsterdamVintageWatches door het slijk worden gehaald.

Verder zijn we uiteraard een van onze leden kwijt geraakt deze week. Last minute er nog even ingefietst dacht ik. Niet veel later is er ineens iemand die al een tijd een account heeft, lang meeleest en alweer op weg naar de uitgang lijkt te willen. Kortom SybrenAnon (de HF-variant van QAnon, woordspeling met dank aan onze grap-@jurk), en zijn volgelingen moesten er wel in.
https://www.horlogeforum.nl/t/sars-cov-2-part-xi-the-saga-continues-again/307758/3819?u=sandy

Alvast een fijne zondagmorgen toegewenst. Zoals mijn vrouw ook weet, meestal ben ik te vroeg…
:kissing_smiling_eyes: :notes:

54 likes