HF Cafe Stripalbum: 6300 euro opgehaald / SOLD OUT!

Het punt wat Koen wel probeert te maken is dat ik mijn account wilde opzeggen omdat ik de sfeer niet leuk meer vond en dacht ā€˜laat ik er zelf iets aan proberen te doenā€™ā€¦ dat is uitgelopen op dit.

27 likes

Grmbl, het is nog 3 uur en 20 minuten avondā€¦ al die tijd kunnen de prijswinnaars nog bekend gemaakt wordenā€¦

3 uur en 19 minuten nogā€¦ arggggg.

@jurk, duurt het nog lang.

2 likes

Bustinā€™ your balls man.

Jij brengt veel positiviteit, doe je goed. Jij bent een beetje de Yin en ik de Yang :clap:t2:

3 likes

Word eens wakker, winnaars al bekend gemaakt

1 like

:kissing_heart: :+1:

7 likes

Jeej, apart topic;

:partying_face:

3 likes

Hoe laat is de strip er zondag?

1 like

Weet ik nog niet.
Moet nu ff niet aan tekenen denken.
Misschien sla ik over.
Hangt er vanaf hoe ik mij voel vrijdag.

16 likes

Super mooi initiatief en dank voor het vele werk!

1 like

Haha hier ging ik van uit. Vandaar de vraag hahaā€¦
Ga lekker ff je vrouw aandacht geven joh

4 likes

Jij weet altijd alles he? Weet je ook wat de opbrengst van deze actie is? Dat heb ik nog niet teruggevondenā€¦ :slight_smile:

1 like

Is je goed gelukt man :+1: je maakt het forum voor mij oprecht leuker.

4 likes

Zeker, maar ik zie mensen het liefst zelf kennis vergaren

2 likes

2 likes

Altijd meer dan 17,50

1 like

Drebin gaat jou echt niet vertellen dat dit in het prijzenuitslagtopic staat. Dat zul je echt zelf uit moeten vinden. :smile:

2 likes

Als je tijden checkt, weer je dat ik het heb gevraagd voor de bekendmaking :wink:

Dus ik weet ook dat het richting de ā‚¬5k+ gaat. :slight_smile:

2 likes

Doe dat maar, het heeft al genoeg van je tijd gekost deze week dunkt me. Ik denk dat er geen HF lid is die het je kwalijk neemt!

2 likes

Ik zou zeggen 2021 weer, HF strip lockdown :+1:

3 likes

Tof @SAT, die planga is je echt enorm gegund! En ook bijzonder praktisch met die diamanten in de sub. De rest ook hieperdepiep met alle prijzen!

Ik heb weleens de 6k genoemd en daar zitten we niet aan. Ik dacht dat de eerste factuur van de drukker de helft van het totale bedrag. Assumptions. Maar wellicht komen we er nog met de overgebleven strips. Hoe dan ook een uitstekend bedrag. En jullie enthousiasme is ook een hele hoop waard!

Zondag weer een strip dus. Leuk!

12 likes