HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

Dat is een grapje omdat @RLC zoveel liefde heeft voor hommages.

3 likes

:+1:

1 like

Dan volgt nu de officiële bekendmaking van de winnaar van deze HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade.

Allereerst hartelijk dank voor alle inzendingen! Er zaten veel prachtige ontwerpen bij waardoor de keuze niet eenvoudig was en ook even op zich heeft laten wachten. Dank voor jullie geduld.

Dan nu de officiële bekend making

:drum:
And the winner is:

@amaris

Dit logo sprak mij direct erg aan. Simpel, duidelijk en tijdloos met een horloge element erin verwerkt.
Ik zal contact met je opnemen @amaris voor nog wat laatste kleine persoonlijke tweeks aan het logo en het onderstaande prachtige boek komt jouw kant op.

Nogmaals hartelijk dank voor alle inzendingen en jullie geduld. De HF-CHALLENGE is nu officieel ten einde. :sunglasses::+1:

MvG Ralph

7 likes

Maar je moest er toch over nadenken
 Slechte pitch

12 likes

Dat is het eerste logo in dit topic toch?

5 likes

Dat wil niet zeggen dat andere logo’s mij niet aanspraken :wink:

1 like

Wat ik mij wel afvraag, is hoe leesbaar dit logo is in zo’n klein rond Instagram avatarlogodingetje.

5 likes

Niet! Maar de winnaar is al gekozen. Of hij moet een 2e boek kopen :thinking:

3 likes

Amper, daar is Insta echt te klein voor.

Ho hoo, wat is dit dan? Behalve dat het ‘tweaks’ hoort te zijn. Die jongen heeft gewonnen, zeg dankjewel en pak gewoon zijn logo.

8 likes

@amaris Gefeliciteerd en succes nog met de laatste ‘tweeks’!

image

3 likes

Mede hierdoor vond ik het ergens wel ironisch dat zijn eerste ingeving was om logo’s van grote horlogemerken samen te voegen.
Mooi dat de winnaar bekend is!

1 like

Precies. Daarom had dit de winnaar moeten zijn, in een kleur naar keuze:

image

Just saying.

7 likes

probleem is ook dat het logo niet rond is, daardoor moet het nog verder verkleind worden om volledig te passen

3 likes

Goed punt. Dat wordt echt totaal onleesbaar.

4 likes

Dat is lief :heart: Maar ik vind het hier een portie aanmatigend dat het logo nog “persoonlijk getweakt” moet worden, godsamme zeg. Het voelt ondankbaar.

Bedank Amaris gewoon voor de moeite en bam, pak zijn logo.

Afijn, bij L’Atelier the @Time_Lord named @HanDavinci is het krediet op voor
 some people.

Gerard, tot de volgende ongevraagde collab!

5 likes

Nee, dat logo gaat niet werken op Insta vrees ik. Wel een topontwerp, maar verkleind in een rondje wordt ‘t lastig.
Desalniettemin van harte met je boek @amaris

2 likes

Volgens mij was iedereen het daarover eens :slight_smile: misschien iemand een idee voor een ander instagram account met de afkorting TWB? Hier vast een paar opties:
Time With Boobs
This Watch Brigade
Telkens Weer Bolussen
Twente Wilt Beter

6 likes

The Wife Beater

11 likes

Er is een logo gekozen, maar toch is het nog niet naar wens. :grimacing:

Het azijn pissen na de bekendmaking lag in de lijn der verwachting, dus kijk er niet raar van op.

1 like