Laten we het gezellig houden. Ralph, gefeliciteerd met je nieuwe logo. Het was niet mijn keuze geweest maar dat maakt niet uit want het is ook niet mijn Instagram pagina. Ik hoop dat je super veel volgers krijgt
Het enige wat een beetje maf is aan dit logo, is dat je in een snelle blik ‘brig’ in combinatie met die ‘boog’ zou kunnen interpreteren als ‘bridge’. Maar dat kan ook mijn eigen vreemde associatieve vermogen zijn.
Dat is je eigen interpretatie en jouw woorden. Niet de mijne. Het waren stuk voor stuk mooie logo’s, maar met een paar kleine tweaks is het voor mij het perfecte logo. Is absoluut niet ondankbaar bedoeld en zo heeft de winnende partij het volgens mij ook niet opgevat.
Iedereen bedankt voor de felicitaties. Mijn eerste insteek was niet om iets te winnen maar om Ralph te helpen, hij is daarna een wedstrijd gestart en ik hou er nu een leuk boek aan over waar ik erg blij mee ben. Een beetje van m’n beroep m’n hobby maken zeg maar.
Ik vond persoonlijk de colab van @HanDavinci en @Time_Lord ook erg sterk! Props given.
Het tweaken van het logo hoort er nou eenmaal en gebeurt in mijn dagelijks werk ook gewoon, is even de puntjes op de i zetten.