HF-CHALLENGE: Ontwerp het logo van Instagram: The Watch Brigade

Omdat het @HanDavinci zijn logo niet is geworden ondanks nadrukkelijk pluggen en die jongen kan mega slecht tegen zijn verlies :joy:

Ik had denk ik een 2de boek besteld en een nummer 2 gekozen als backup.

Het is @rlc zijn keuze, veel plezier ermee.

@amaris gefeliciteerd!

5 likes

Heb je het al geprobeerd op insta om te kijken of het past? Leuk initiatief btw.

1 like

Jammer dat je zo erover denkt.

Laten we het gezellig houden. Ralph, gefeliciteerd met je nieuwe logo. Het was niet mijn keuze geweest maar dat maakt niet uit want het is ook niet mijn Instagram pagina. Ik hoop dat je super veel volgers krijgt

3 likes

Een tweede plek is voor de eerste verliezer en ik hou van winnen, dat is geen geheim.

Maar dit

leest voor mij als: Alle logo’s waren eigenlijk kut, dus ik kies de minst kutte, máár ik wil hem nog wel aangepast hebben.

:full_moon_with_face:

8 likes

:grin::grin::grin:

1 like

Table With Breitling

1 like

Het past. Valt me reuze mee.

image

Het enige wat een beetje maf is aan dit logo, is dat je in een snelle blik ‘brig’ in combinatie met die ‘boog’ zou kunnen interpreteren als ‘bridge’. Maar dat kan ook mijn eigen vreemde associatieve vermogen zijn.

2 likes

Nieuwe logo ziet er top uit!

@HanDavinci waarom bestel je het boek zelf niet? Doe je net alsof jij de winnaar bent :wink:

3 likes

Of course :wink:

1 like

Opzouten met die knipoog :sunglasses:.

Dat is je eigen interpretatie en jouw woorden. Niet de mijne. Het waren stuk voor stuk mooie logo’s, maar met een paar kleine tweaks is het voor mij het perfecte logo. Is absoluut niet ondankbaar bedoeld en zo heeft de winnende partij het volgens mij ook niet opgevat.

4 likes

't Is je gegund @amaris, gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd @amaris! En veel plezier met het logo @RLC

Wel jammer dat de pizza het niet geworden is. :wink:

2 likes

Het logo heeft inmiddels een kleine tweak gehad en ik ben er echt heel erg blij mee :sunglasses::+1:

6 likes

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Mijn eerste insteek was niet om iets te winnen maar om Ralph te helpen, hij is daarna een wedstrijd gestart en ik hou er nu een leuk boek aan over waar ik erg blij mee ben. Een beetje van m’n beroep m’n hobby maken zeg maar.

Ik vond persoonlijk de colab van @HanDavinci en @Time_Lord ook erg sterk! Props given.

Het tweaken van het logo hoort er nou eenmaal en gebeurt in mijn dagelijks werk ook gewoon, is even de puntjes op de i zetten.

En nu dansen dansen want het is vrijdag. @Taconew

13 likes

Nu nog even nadenken over de kleur. Mijn voorkeur heeft denk ik antraciet grijs/zwart. Alhoewel blauw grijs ook niet verkeerd is. :sunglasses::+1:

3 likes

Ze staan toch onder de i? :thinking:

A little bit of Speedmaster touch :sunglasses::+1:

1 like

Ik vind die tweak op testikels met een jongeheer lijken.

Ook op een speedmaster.

Ik wil je uitermate veel plezier met dit logo wensen verder. Dat het je maar veel volgers moge opleveren.

3 likes