Kleine hint naar het meest legendarische horloge ooit
Perfecte brug dus tussen een Speedmaster en de gemiddelde insta gebruiker
Jij ziet het ook hè?
Ik hoor een nieuwe contest aankomen.
Prima keuze toch, 100 mensen 100 meningen, uiteindelijk gaat het om het logo waar jij het beste gevoel bij hebt. Dat daar achteraf nog wat kleine aanpassing en aan gedaan moeten worden is geen enkel probleem.
Geniet van je nieuwe logo!
Omdat je daar in de omgeving van Arnhem mee wordt doodgegooid.
Gefeliciteerd man. Aardig wat volgers al. Ziet er goed uit.
en een nieuwe volger erbij Ralph! Succes!
Dat herken ik wel. Ik zie nog altijd een niet nader te noemen lichaamsdeel in die 12 uur marker:
Dat komt omdat jij als grondhouding die opgestoken middelvinger naar de rest van de wereld hebt. Dat zorgt voor tunnelvisie.
Mooi ontwerp gekozen
Nu nog een topic starten voor nieuwe logo van HF, want blijf er maar een kip in zien
Mooi. Van harte en veel plezier ermee.
Kunnen we nu dan eindelijk weer terug naar de dagelijkse stortvloed aan foto’s van je verzameling omgeven met typenummers, merknaam en modelomschrijving? Ik mis de Rolex. Heb je hem nog @RLC? Doe’s een plaatje met referentienummer dan …
Beetje op de achtergrond gevolgd😅. Toch wel vermakelijk. Maar gefeliciteerd met je nieuwe logo. Heb maar eens op volgen gedrukt op je insta. Misschien eens wat meer variatie qua foto’s. En dan doel ik meer op de composities in je foto’s.
Mooie verzameling. Wat is die witte onderaan in het midden?
Sternglas Naos Automatik
Is dat Duits?
Chinees. Had eigenlijk Automatic moeten staan, maar Chinezen en vertalingen naar het Engels is nooit een gelukkige combinatie geweest: Chinglish.