wat… is… dat…
Ik ga niet voor de winst, ik ga voor de lol
smeerlapperij
Hoeft niet. Hij blijft perfect in zijn rol. Dat is ook een opgave. Respect moeten wij hier voor hebben.
Geniaal toch!
… dat tafeltje ook op de achtergrond, oh oh.
Oh enne Illustrator? Zo vorige eeuw. Probeer Affinity Designer (en/of Photo) eens. Stuk beter voor het op peil houden van je horlogespaarpotje…
Deze wint!!!
Haha geniaal
Ik heb het boek al, maar een beetje fröbelen … ach.
Het ontwerpje bij de zelfreflectie van @HanDavinci, dus de drie letters in het handschrift van van @Time_Lord met het cirkeltje van Han [met een hoofdletter] zou ik zelf kiezen. Sterk door zijn eenvoud! Even converteren naar ‘curves’ zodat 'ie schaalbaar is en scherp blijft, mag geen enkel probleem zijn. Voor mij is dat dé winnaar!
Mijn horlogepotje lijd niet door het Adobe pakket hoor… Er leiden meerdere wegen naar Rome
Klopt. Ik ben zelf (nog) een beetje allergisch voor al die ‘verplichte’ abonnementen, werken vanuit in/de cloud en dus always connected enzo. Heb liever een old-skool eenmalige aankoop op mijn eigen schijf staan, waarbij ik dan zelf wel beslis wanneer ik weer een nieuwe versie neem enzo. Oh enne, 40 tientjes voor een gelijkwaardig pakket?! Daar kan Adobe niet tegenop.
Zo lang ik het privé betaal is zo’n prijsje wel lekker hoor!
Amen! Daarom draai ik op alle systemen ook nog steeds CS6…
Kwam afgelopen weekend de eerste bèta van Windows 95 tegen, op 12 floppen. Dat waren nog eens tijden! Ook een keurige kartonnen doos met boeken en breekbare media met Photoshop, 5.0 …weggegooid.
Dankje!
Ik had hem nog open staan in PS, dus even wat met de witbalans geklungeld.
De oorspronkelijke:
De rest:
Mijn favoriet:
Zoals zo vaak, de eerste is [vind ik] de beste!
Ik denk dat heer @RLC wacht tot er een professioneel designer een kijkje in het topic neemt.
Ik had het wel geweten en @time_lord veel plezier met het boek wenst .
Ik heb er vast even een vectorbestand van gemaakt, zodat 'ie schaalbaar is van > A0 tot héél klein zonder geblur…
De originele kleur of die bruine, allebei even mooi voor mij.
Ik zou ook de onze kiezen
Ook van mijn kant! Het is je zeer gegund …